Debje89 schreef:Hoi,
De foto's zijn echt goed gelukt! Meike heeft echt heel mooi gelopen! super braaf!
En volgende keer wordt je 1ste he
jij ook 1e worden dan he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Debje89 schreef:Hoi,
De foto's zijn echt goed gelukt! Meike heeft echt heel mooi gelopen! super braaf!
En volgende keer wordt je 1ste he
Erg leuk dat je zo met een trekpaard rijdt, dat zie je niet vaak
LaraCroft schreef:Geweldig, wedstrijd rijden met een trekpaard! Das lef hebben hoor. T ziet er super uit, ik hoop nog meer van jullie te zien
, dankjewel, ik zal vast nog wel vaker foto's plaatsen
WildWings schreef:Wat gaaaaf zeg, super!Erg leuk dat je zo met een trekpaard rijdt, dat zie je niet vaak
Ntlie_ schreef:Wauw, ontzettend gaaf zeg! Vind het er super netjes uitzien, knap dat je dat allemaal voor elkaar krijgt!
Commentaar geef je eigenlijk zelf al, komt vast allemaal wel goed

Baxter schreef:Super gaaf zeg.... Ziet er heel goed uit...
Echt helemaal TOP...![]()
Ga zo door en ik zie ook graag de foto's... Jullie zien er mooi uit samen...

Love__Anouk schreef:Super-Super-Super!
Ik wou dat ik zo'n trekpaard had, ben er gek op
D'r manen zitten ook héél leuk
, dankje,
, maar t was nog aardig goed gelukt.
nickyu schreef:zo een trekpaard met ruimte en buiging !
knap ! , je geeft zelf al commentaar ivm de houding , je zal merken dat als je zelf iets beter in balance ent gekomen het met het paard ook iets beter gaat , maar top hoor ! petje af
, dankjewel. ja ik moet zelf echt vooral in de galop fatsoenlijk blijven zitten, maargoed daar werk ik aan
. Sythaa schreef:Wat gaaf zeg, het ziet er echt leuk uit. Op een paar draffoto's vind ik haar ook zo vrolijk kijken![]()
Nog heel veel succes samen en als je aan je verbeterpuntjes gaat werken komt het helemaal goed!
netam12 schreef:Heey,
Wat een leukerd zeg, ziet er goed uit paard is ook lekker rustig
). maar t kan soms ook een hittepetit zijn hoor, gister ging ik dr even longeren, maar de avondvierdaagse kwam langs, haha toen werd ze behoorlijk heet
. maargoed voor een 4 jarige is ze best rustig
.
SuperPaardje schreef:Ziet er leuk uit zo'n trekpaard!! Hij loopt nog best leuk voor ene trekpaard!! En dat met je zit komt vast wel goed:P:P
,
Ave schreef:Wat een leuke combinatie zijn jullie!
Écht gewoon genieten om naar die foto's te kijken.
De verbeterpunten geef je zelf al, en ik kijk uit naar de volgende plaatjes

Annettjuh schreef:wat een gaaf gezicht! knap hoor, dat je zo op hem kan rijden.
ga zo door!
.