Dat vestje heb ik trouwens ook hij staat jou beter, verdorrie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

swiffer schreef:Tarah5 schreef:Gelukkig doe ik er zelf wel iets aan om het overgewicht in de perken te houden en heb ik gelukkig een lieve vriend die me accpeteerd zoals ik ben. (gaan wel beetje oftopic)
Ff aan tarah dan, je zult mij wel bedoelen, onder andere. Ik vind het ook erg netjes dat je het even rechtzet. Dan zal ik mijn opmerking ook maar nuanceren, ik weet niet eens hoe je eruitziet, en of je overgewicht hebt, maar ik vond het gewoon echt niet netjes om een zulke opmerking te maken, je opperde ook dat het waarschijnlijk door de puberteit kwam, en dan zul je uit ervaring ook wel weten misschien, dat juist dan meisjes erg onzeker kunnen zijn wat betreft hun uiterlijk. Daarom reageerde ik nogal fel. Het was mijn bedoeling niet om jou weer op je beurt aan te vallen...
Dus eigen schuld dikke bult.
*schaamt zich
!!

iepsel schreef:Goh, tis al een hele tijd geleden dat ik fotos van jou heb bekeken. En ik vind dit (op een zéér positieve manier) erg verrassend. Super meid! Je komt er wel.
ChingYi_Dino schreef:Heel erg bedankt allemaal!
Amburtjoz: Ja, mijn hakken idd, heb ik veel moeite mee op de een of andere manier, met mijn leren laarzen ging het wel altijd goed.. maar ik ben eraan aan het werken
wemkelover: Haha klein?Hij is een goede 1.50m hoog en hij groeit nog iets
tassie: Daar werken we aan ja
Pam: De reden had ik al uitgelegdWe moesten nog een ander paard rijden en ook oppe tijd thuis zijn, hij moest de bus namelijk wel halen he
Brammetje16: Nee hoorHet ligt hetzelfde, met bontje of zonder.. Die zweetbladen zijn op de een of andere manier niet helemaal recht, bij een goed dressuurzadel hangen ze recht naar beneden deze ligt als het zadel recht ligt wat naar voren gestoken
Zal wel een klein foutje zijn geweest.. Maar het ligt verder niet verkeerd op de rug.
YentlKG: ok, bedankt!!
oeps, ja nou ja. hij lijkt op de foto's wel klein. Maar vind hem echt heel leuk.