Fotoshoot: Dino's laatste kleuterdag by SanderD!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chocolaatje

Re: Fotoshoot: Dino's laatste kleuterdag by SanderD!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:04

Wat een schatje zeg, dit paardje. Je kan er van foto's al verliefd op worden, dus ben benieuwd hoe dat in het echt is.

Dat vestje heb ik trouwens ook hij staat jou beter, verdorrie Tong uitsteken

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:12

Dino Lovers
Wat is die toch geweldig!
Ziet er goed uit Ching . Lachen

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:16

swiffer schreef:
Tarah5 schreef:
Gelukkig doe ik er zelf wel iets aan om het overgewicht in de perken te houden en heb ik gelukkig een lieve vriend die me accpeteerd zoals ik ben. (gaan wel beetje oftopic)

Ff aan tarah dan, je zult mij wel bedoelen, onder andere. Ik vind het ook erg netjes dat je het even rechtzet. Dan zal ik mijn opmerking ook maar nuanceren, ik weet niet eens hoe je eruitziet, en of je overgewicht hebt, maar ik vond het gewoon echt niet netjes om een zulke opmerking te maken, je opperde ook dat het waarschijnlijk door de puberteit kwam, en dan zul je uit ervaring ook wel weten misschien, dat juist dan meisjes erg onzeker kunnen zijn wat betreft hun uiterlijk. Daarom reageerde ik nogal fel. Het was mijn bedoeling niet om jou weer op je beurt aan te vallen... Bloos

Het was ook niet netjes, dat zag ik zelf ook in, maar t was niet fout bedoelt, vind ching er namelijk super uit zien!!! Echte mooie vrouw aan t worden!!!!

Hoort er toch bij. Voelde me ook niet echt aangevallen door hoor, deed namelijk zelf gewoon oerdom. Knipoog Clown Clown Dus eigen schuld dikke bult.

Wat mij betreft heb ik voldoende uitgelegd en nogmaals ik vind Ching een toppie meid zoals ze is dus... maar als ching er meer over wil horen, dan moet ze maar ff bij me komen, dan zal ik het uitleggen maar dat heb ik in pm ook al gedaan.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:21

Wat ik trouwens nu ineens zie, je bent niet degene die nike rijdt, dat is pattypaard, maar daar heb jij toch ook wel eens foto's van gehad met jou en met een haflinjger.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 18:19

Heel netjes Tarah dat je je excuses hebt aangeboden, bedankt! Lachen

De rest Bedankt voor jullie reacties!

Mijn rijbroek had ik idd wel even kunnen wassen Bloos Bloos *schaamt zich
Mijn laarzen had toch niks uitgemaakt aangezien het daar ontzettend modderig was. Maar van de zomer gaan we het over doen als goed is en dan zorg ik dat alles tip-top in orde wordt gemaakt!

Chocolaatje: Haha, mam was er niet blij mee dat ik die aan had, Mijn goede polo-vestje Nagelbijten / Gniffelen

Tarah5: Dat klopt helemaal! Behalve mijn eigen doe ik ook nog 2 haflingers, een welsh en nog 2 shetjes en help ik op de handelsstal met de jonge paarden.

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 18:22

Wauw mooi (fotogeniek) paardje heb jij zeg Vingers aflikken !!

en idd hele mooie fotos!!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:20

Dino is idd heel erg fotogeniek. Lachen
Jammer dat het weer niet meewerkte, Ching-Yi. Vond het idd wel erg leuk, dus kom van de zomer zeker nog eens langs! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:28

Wat een gave pony heb jij zeg !
Vind het er al heel netjes uitzien Ja
Ga zo door OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:32

iepsel schreef:
Goh, tis al een hele tijd geleden dat ik fotos van jou heb bekeken. En ik vind dit (op een zéér positieve manier) erg verrassend. Super meid! Je komt er wel.

Inderdaad! Kan me wat vorige topics herinneren die van een heel stuk lager niveau waren. Dit ziet er echt toppie uit! Ik ben benieuwd hoe ver jullie komen! Wat zijn je plannen met hem?

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:44

ChingYi_Dino schreef:
Heel erg bedankt allemaal!

Amburtjoz: Ja, mijn hakken idd, heb ik veel moeite mee op de een of andere manier, met mijn leren laarzen ging het wel altijd goed.. maar ik ben eraan aan het werken Knipoog

wemkelover: Haha klein? Tong uitsteken Hij is een goede 1.50m hoog en hij groeit nog iets

tassie: Daar werken we aan ja Lachen

Pam: De reden had ik al uitgelegd Knipoog We moesten nog een ander paard rijden en ook oppe tijd thuis zijn, hij moest de bus namelijk wel halen he Knipoog

Brammetje16: Nee hoor Knipoog Het ligt hetzelfde, met bontje of zonder.. Die zweetbladen zijn op de een of andere manier niet helemaal recht, bij een goed dressuurzadel hangen ze recht naar beneden deze ligt als het zadel recht ligt wat naar voren gestoken Verward Zal wel een klein foutje zijn geweest.. Maar het ligt verder niet verkeerd op de rug.

YentlKG: ok, bedankt!!

Bloos Bloos oeps, ja nou ja. hij lijkt op de foto's wel klein. Maar vind hem echt heel leuk.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 16:33

Bedankt allemaal weer!

Sander_: Fijn dat jij het ook leuk vond! En van de zomer zeker overdoen! Lachen

Lauss: Ik wil hem eerst thuis nog goed doorrijden en oefenen met andere pony's in de bak, want dan is hij zijn concentratie steeds helemaal kwijt, het gaat wel al beter dus ik wil binnenkort wel een onderling wedstrijdje proberen, en als dat goed gaat ga ik officieel met hem starten! Lachen

wemkelover: haha, ach kan gebeuren he! Knipoog

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:02

Ziet er leuk uit Haha!