Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
luwaniej1 schreef:vind die laatste foto (van woensdag) er veel beter uit zien, dan wel niet zo hoog maar wel zonder vest met laarzen en grondbalk
vest zal ik niet meer doen, en laarzen konden even niet 
MonicaG schreef:Leuk paardje, springt leuk
Als je daar last van hebt dan kan je toch ook wel een andere keer springen zodat je wel je laarzen aankunt en veilger is...? Als je niet met laarzen of iets kan rijden kan je toch ook longeren of rustig dressuren?
Liiszle schreef:luwaniej1 schreef:vind die laatste foto (van woensdag) er veel beter uit zien, dan wel niet zo hoog maar wel zonder vest met laarzen en grondbalk
zoals ik al eerder zei, grondbalk waren we vergetenvest zal ik niet meer doen, en laarzen konden even niet
maar dankje
eeen grondbalk vergeten
Daar denk je toch om als je gaat springen? Je kan ook de onderste balk aan 1 kant op de grond leggen, zodag hij schuin staat.. dan is het al beter voor je paardje Pop schreef:ik vind het een beetje onverstandig dat je gaat springen als je al last hebt van je voet en dan gympen aantrektAls je daar last van hebt dan kan je toch ook wel een andere keer springen zodat je wel je laarzen aankunt en veilger is...? Als je niet met laarzen of iets kan rijden kan je toch ook longeren of rustig dressuren?
![]()
Ook zou een grondbalk wel fijn zijn voor je paard ,zo kan hij beter de hoogte inschatten..
Met dat vest moet je zelf weten.. ik zou het niet doen straks val je eraf en dan blijft je vest haken en zit jjij er met je koppie tussen.. eigen verantwoordelijkheid maar ik moest het even kwijt!
Veel succes nog met springen en met de veiligheid..

Pop schreef:oowjaheeen grondbalk vergeten
![]()
Daar denk je toch om als je gaat springen? Je kan ook de onderste balk aan 1 kant op de grond leggen, zodag hij schuin staat.. dan is het al beter voor je paardje