Lance @ springwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Spritz

Re: Lance @ springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:00

Leuk paardje, springt leuk Knipoog

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 20:20

luwaniej1 schreef:
vind die laatste foto (van woensdag) er veel beter uit zien, dan wel niet zo hoog maar wel zonder vest met laarzen en grondbalk Knipoog

zoals ik al eerder zei, grondbalk waren we vergeten Bloos vest zal ik niet meer doen, en laarzen konden even niet Tong uitsteken

maar dankje

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 20:20

MonicaG schreef:
Leuk paardje, springt leuk Knipoog

bedankt! Haha!

Pop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:27

ik vind het een beetje onverstandig dat je gaat springen als je al last hebt van je voet en dan gympen aantrekt Verward Als je daar last van hebt dan kan je toch ook wel een andere keer springen zodat je wel je laarzen aankunt en veilger is...? Als je niet met laarzen of iets kan rijden kan je toch ook longeren of rustig dressuren? Vork
Ook zou een grondbalk wel fijn zijn voor je paard ,zo kan hij beter de hoogte inschatten..
Met dat vest moet je zelf weten.. ik zou het niet doen straks val je eraf en dan blijft je vest haken en zit jjij er met je koppie tussen.. eigen verantwoordelijkheid maar ik moest het even kwijt!
Veel succes nog met springen en met de veiligheid.. Bloos

Pop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:29

Liiszle schreef:
luwaniej1 schreef:
vind die laatste foto (van woensdag) er veel beter uit zien, dan wel niet zo hoog maar wel zonder vest met laarzen en grondbalk Knipoog

zoals ik al eerder zei, grondbalk waren we vergeten Bloos vest zal ik niet meer doen, en laarzen konden even niet Tong uitsteken

maar dankje

oowjah Duivel eeen grondbalk vergeten Verward Verward Daar denk je toch om als je gaat springen? Je kan ook de onderste balk aan 1 kant op de grond leggen, zodag hij schuin staat.. dan is het al beter voor je paardje

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 21:05

Pop schreef:
ik vind het een beetje onverstandig dat je gaat springen als je al last hebt van je voet en dan gympen aantrekt Verward Als je daar last van hebt dan kan je toch ook wel een andere keer springen zodat je wel je laarzen aankunt en veilger is...? Als je niet met laarzen of iets kan rijden kan je toch ook longeren of rustig dressuren? Vork
Ook zou een grondbalk wel fijn zijn voor je paard ,zo kan hij beter de hoogte inschatten..
Met dat vest moet je zelf weten.. ik zou het niet doen straks val je eraf en dan blijft je vest haken en zit jjij er met je koppie tussen.. eigen verantwoordelijkheid maar ik moest het even kwijt!
Veel succes nog met springen en met de veiligheid.. Bloos

och, ik heb inmiddels genoeg gezegt over mn vest/schoenen enzo Lachen

maar toch bedankt

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 21:06

Pop schreef:
oowjah Duivel eeen grondbalk vergeten Verward Verward Daar denk je toch om als je gaat springen? Je kan ook de onderste balk aan 1 kant op de grond leggen, zodag hij schuin staat.. dan is het al beter voor je paardje

in eerste instantie zou het meisje dat wilde springen alleen een mini kruisje springen.. vandaar geen grondbalk.. daarna heb ik gewoon nog even (kwartiertje) hoger gesprongen.

maar ik spring normaal wel met grondbalk, zoals je op de foto van woensdag ziet Lachen