BeLoVeD schreef:OMG..Penny alarm. Ik TeM ff..
Dat is een rot opmerking
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Katja schreef:romylisa schreef:Dan moet je misschien iets langzamer typenslot op graag weet genoeg en ik typ normaal en als ik te snel doe dan heb je altijd typfouten![]()
Zit aan de linkeronderkant van je toetsenbord een heel handig knopje waar je hoofdletters mee kunt maken. (ook heel fijn) en aan de rechterbovenkant zit er eentje waarmee je verkeerd getypte letters kunt verwijderen.
Katja schreef:romylisa schreef:Dan moet je misschien iets langzamer typenslot op graag weet genoeg en ik typ normaal en als ik te snel doe dan heb je altijd typfouten![]()
Zit aan de linkeronderkant van je toetsenbord een heel handig knopje waar je hoofdletters mee kunt maken. (ook heel fijn) en aan de rechterbovenkant zit er eentje waarmee je verkeerd getypte letters kunt verwijderen.
kom er nu nog wel is, maar dan ga ik naar de springstal naast anky`s stal
MisMartine schreef:Wat an reacties!! Heb jij nooit typfouten gemaakt, nee?
Sorry, ik kon het gewoon niet laten.
sjorsie schreef:*rolt bijna van de bank van het lachen*MisMartine schreef:Wat an reacties!! Heb jij nooit typfouten gemaakt, nee?
![]()
sjorsie schreef:MisMartine schreef:Wat an reacties!! Heb jij nooit typfouten gemaakt, nee?
![]()
Dat zegt zowaar iedereen hier. Dat is geen typfout
Dat is normaal!! 
(sorry)
maar ja je hebt van die mensen jolly_renske schreef:Ze heeft zelf gezegd dat ze er iets aan kan doen als ze langzamer typt. Beetje moeite doen voor je medelezers moet toch niet zo moeilijk zijn.wat een aanstellers zeg,, wat maakt het nou weer uit hoe je typt,, kan zij misschien ook wel niets aan doen,,
jeetje zeg,, slaat echt nergens op.maar ja je hebt van die mensen
tienus_amigo schreef:Ik zat eigenlijk meer op een slotje te wachten.misschien weer verder gaan over het onderwerp en niet over typfouten enzo??
Katja schreef:jolly_renske schreef:Ze heeft zelf gezegd dat ze er iets aan kan doen als ze langzamer typt. Beetje moeite doen voor je medelezers moet toch niet zo moeilijk zijn.wat een aanstellers zeg,, wat maakt het nou weer uit hoe je typt,, kan zij misschien ook wel niets aan doen,,
jeetje zeg,, slaat echt nergens op.maar ja je hebt van die mensen
Jij kunt er zeker ook niets aan doen dat je overal 2 komma's hebt.
Het zal er komen omdat het niet hier thuis hoort
Sorry hoor maar veel van jullie hebben daar niets van gezegd
We zien wel weer hoe hoog het niveau hier ligt ...
*
en misschien is ze wel helemaal geen penny-meisje zoals jullie dat noemen:P
[/quote]
jolly_renske schreef:Óf zonder hoofdletters typt...
[/quote]

Jotee schreef:Dát kun je zeker, maar lees je begin tekst of hoe je het ook noemt, dát komt bij mij al penny/msn'erig over...
Maargoed, Hoofdletters, punten en die oliebol zou je ook kunnen gebruiken, leest wat beter!
Dáár stoor ik me dus aan, helemaal niet verkeerd bedoeld ofzo, maar ik wijs je er even op.!
).
beetje kinderachtig!! Katja schreef:Moet je toch even beter lezen want ik heb het nergens over een pb.
, mijn excuses nikitabanana schreef:ik lees dit topic.. ik erger me meer aan jou reactie's van die Jotee,, dan aan die typfoutjes, wat menselijk is, je loopt zelf te zeuren dat ze je een pb moeten sturen en toch blijf je erop ingaanbeetje kinderachtig!!