Tarja Z1 fjord @ wedstrijdwork op Pinksterconcours

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wietse_07

Re: Tarja Z1 fjord @ wedstrijdwork op Pinksterconcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:40

Woow, mooie foto`s je rijd echt netjes!! ziet er idd goed uit , heel veel succes verder!! Haha!
ohh ja...ik ben de dochter van Anne..weet je wel van je werk/stage? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:57

Super gereden hoor Haha! Heb geen commentaar Lachen

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:41

Chantal!! Ik heb je zien rijden hoor! We zijn alleen na jouw proef voor de rabotop gelijk naar huis gegaan. Kwas beetje ziekjes. Anders was ik nog ff praatje komen maken, maar praten ging bijna niet Tong uitsteken. Kvind Tarja echt een heel fijn achterbeen hebben. In je LB zag ik wel dat ze een beetje stijfjes was. Heb foto's gezien waarop ze mooier om je been heen boog. En zonde van je ene wissel. Maar al met al heb je het helemaal niet slecht gedaan! Vond het leuk om je weer eens in het echt te zien rijden!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 16:46

Mloui schreef:
Chantal!! Ik heb je zien rijden hoor! We zijn alleen na jouw proef voor de rabotop gelijk naar huis gegaan. Kwas beetje ziekjes. Anders was ik nog ff praatje komen maken, maar praten ging bijna niet Tong uitsteken. Kvind Tarja echt een heel fijn achterbeen hebben. In je LB zag ik wel dat ze een beetje stijfjes was. Heb foto's gezien waarop ze mooier om je been heen boog. En zonde van je ene wissel. Maar al met al heb je het helemaal niet slecht gedaan! Vond het leuk om je weer eens in het echt te zien rijden!

Hoi milou!

Ik heb jou ook zien inrijden nog, maar je was zo druk bezig dat ik niks durfde te zeggen Vork Leuk dat je me proef hebt gezien, ze was idd stijfjes, maar ja...ik denk ook dat ze spierpijn had, want ze liep niet fijn. De foto's die Daisy op de tweede pagina heeft gezet, vind ik wel wee een fijn beeld geven..maarja....volgende keer moeten we echt een xtje kletsen hoor!!

Kiavida

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:02

leuke pony leuke combi!

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:33

_tarja_ schreef:
Mloui schreef:

Hoi milou!

Ik heb jou ook zien inrijden nog, maar je was zo druk bezig dat ik niks durfde te zeggen Vork Leuk dat je me proef hebt gezien, ze was idd stijfjes, maar ja...ik denk ook dat ze spierpijn had, want ze liep niet fijn. De foto's die Daisy op de tweede pagina heeft gezet, vind ik wel wee een fijn beeld geven..maarja....volgende keer moeten we echt een xtje kletsen hoor!!

haha ja vind ik ook! maar kwas idd heul erg druk bezig. Vorige week ging er namelijk echt níets goed, heb afgelopen week ook alleen maar lange teugel werk gedaan en pakte meneertje dus ook weer voor het eerst op. Was even afwachten hoe hij zou reageren. Hij was ook errrrug heet, dus had handjes vol! Waar start je nog eens binnenkort? Kheb verder nog geen wedstrijden opgegeven dus wie weet kan ik er mijn schema op aanpassen Knipoog

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 19:00

Hee daar is onze horse & co fjord weer haha. Ziet er super netjes uit! Ondanks dat je niet fijn hebt gereden heb je er toch wel een paar stoere foto's uit gehaald!
Wanneer komen er foto's van Bart2?!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 16:05

INkie schreef:
Hee daar is onze horse & co fjord weer haha. Ziet er super netjes uit! Ondanks dat je niet fijn hebt gereden heb je er toch wel een paar stoere foto's uit gehaald!
Wanneer komen er foto's van Bart2?!

Foto's van 'Bart 2' komen zo spoedig mogelijk!! Tong uitsteken

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:07

Hoe konden mensen je kur nou niet interessant vinden?
Hij's toch hardstikke leuk geworden? Haha!

Ziet er lekker uit op de foto's, Chantal!