ohh ja...ik ben de dochter van Anne..weet je wel van je werk/stage?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb geen commentaar
. Kvind Tarja echt een heel fijn achterbeen hebben. In je LB zag ik wel dat ze een beetje stijfjes was. Heb foto's gezien waarop ze mooier om je been heen boog. En zonde van je ene wissel. Maar al met al heb je het helemaal niet slecht gedaan! Vond het leuk om je weer eens in het echt te zien rijden! Mloui schreef:Chantal!! Ik heb je zien rijden hoor! We zijn alleen na jouw proef voor de rabotop gelijk naar huis gegaan. Kwas beetje ziekjes. Anders was ik nog ff praatje komen maken, maar praten ging bijna niet. Kvind Tarja echt een heel fijn achterbeen hebben. In je LB zag ik wel dat ze een beetje stijfjes was. Heb foto's gezien waarop ze mooier om je been heen boog. En zonde van je ene wissel. Maar al met al heb je het helemaal niet slecht gedaan! Vond het leuk om je weer eens in het echt te zien rijden!
Leuk dat je me proef hebt gezien, ze was idd stijfjes, maar ja...ik denk ook dat ze spierpijn had, want ze liep niet fijn. De foto's die Daisy op de tweede pagina heeft gezet, vind ik wel wee een fijn beeld geven..maarja....volgende keer moeten we echt een xtje kletsen hoor!! 
_tarja_ schreef:Mloui schreef:Chantal!! Ik heb je zien rijden hoor! We zijn alleen na jouw proef voor de rabotop gelijk naar huis gegaan. Kwas beetje ziekjes. Anders was ik nog ff praatje komen maken, maar praten ging bijna niet. Kvind Tarja echt een heel fijn achterbeen hebben. In je LB zag ik wel dat ze een beetje stijfjes was. Heb foto's gezien waarop ze mooier om je been heen boog. En zonde van je ene wissel. Maar al met al heb je het helemaal niet slecht gedaan! Vond het leuk om je weer eens in het echt te zien rijden!
Hoi milou!
Ik heb jou ook zien inrijden nog, maar je was zo druk bezig dat ik niks durfde te zeggenLeuk dat je me proef hebt gezien, ze was idd stijfjes, maar ja...ik denk ook dat ze spierpijn had, want ze liep niet fijn. De foto's die Daisy op de tweede pagina heeft gezet, vind ik wel wee een fijn beeld geven..maarja....volgende keer moeten we echt een xtje kletsen hoor!!
INkie schreef:Hee daar is onze horse & co fjord weer haha. Ziet er super netjes uit! Ondanks dat je niet fijn hebt gereden heb je er toch wel een paar stoere foto's uit gehaald!
Wanneer komen er foto's van Bart2?!