Paljassofie schreef:Ook ik vind het er behoorlijk gedwongen uitzien, maar als ik het me goed herinner zag ik je vroeger IRL met pessoabit rijden, kan dit? Dan vind ik dit toch echt al een stuk beter![]()
Probeer bij dit weer gewoon het omgekeerde te doen van Atlantic... reageert hij gespannen, ontspan dan zelf en leidt hem wat af met veel figuren en overgangen. Zonder te proberen hem korter te rijden, wat natuurlijk een logische reactie lijkt...
Sta je op pension op Graevenhof?
Jop, IRL reed ik vroeg met een pessoabit en daarvoor met een pelham dus het is een enorm grote overgang.. Zeker als hij nog maar 5 maanden met dit bit rijdt..
Ik wou dat iemand hem vandaag had zien rijden, want vandaag was het ontspannen.. Zoals ik hem gewoon ben.. En niet die hang-Haflinger.. Maarja.
Iedereen bedankt voor de commentaar enzo, maar momenteel zit ik er even, door, veel problemen thuis, dus dit topic lees ik ook even niets meer..
Ben even kapot en weet niet goed meer wat ik wel of niet goed doe..
x, Ticcie.

Jeetje, het lijkt echt dat je nogal trekt, maar dat ka nook aan de fotos liggen. Verder wel netjes hoor. mooi beestje ook..