IK drijf in ieder geval met mijn binnenbeen dan zal ik mijn buitenbeen ook wel naar achter leggen, denk ik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IK drijf in ieder geval met mijn binnenbeen dan zal ik mijn buitenbeen ook wel naar achter leggen, denk ik.

pharagirlke schreef:binnenbeen op de singel, buitenbeen achter de singel en druk geven.Andersom krijgk idd een contra
Katja schreef:Heb hele fijne pillen geslikt en ben niet zo scherp. Na je verhaal gelezen te hebben kom ik dan met een andere vraag. Hoe ga je weer terug in draf?

runningkawa schreef:Dan had dat paard bij mij toch pech

runningkawa schreef:Dat blijkt
Hij zou bij mij maar gewoon de juiste hulpen moeten leren

pharagirlke schreef:binnenbeen op de singel, buitenbeen achter de singel en druk geven.Andersom krijgk idd een contra

Urielle schreef:pientje4 schreef:Ik hou m iets achter de singel, inderdaad afhankelijk van de oefening die ik aan het doen ben. Ben je buitenbeen geef je de snelheid van het been aan. Als je met je butenbeen net een fractie sneller aangeeft dan de gallopade, merk je dat hij/zijn (probeert) sneller te worden.
Ik bedoel met sneller worden dus niet per se harder gaan, eerder voor de verzameling....
En scheelt het dan of je het been naar achteren legt? Wat is de theorie achter alleen inkomen met het buitenbeen?
Zoals ik het nu doe:
Ik geef gewoon 2 benen om meer activiteit op te vragen in de galop, dus beiden op de singel. Wanneer ik alleen inkom met het buitenbeen zet ik de achterhand wat naar binnen.
??)

pientje4 schreef:Maar zoals gezegd, je kan het je paard op verschillende manieren leren. Maar het feit dat het buitenbeen naar achter gaat om aan te springen is imo wél logisch...

Maar veel hangt af van het gevoel en het paard dat ik rij. Ik ben er nog steeds niet uit welke hulp nu de beste is.

) zitten er op).