Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BeLoVeD schreef:Sorry, maar als ik jou was zou ik heel snel op zoek gaan naar een ander zadel. Als je hier mee door blijft rijden dan rijdt je je pony kapot! Dit zadel sluit voor geen kant aan..
suusiejj schreef:BeLoVeD schreef:Sorry, maar als ik jou was zou ik heel snel op zoek gaan naar een ander zadel. Als je hier mee door blijft rijden dan rijdt je je pony kapot! Dit zadel sluit voor geen kant aan..
doe eens rustig dit is nu al een paar x gezegd, ik ga verder kijken na een zadel
Kinke schreef:'t zijn goedbedoelde adviezen
En voor ieder paard geldt (en helemaal bij jonge paarden die nog in de groei zijn) dat je kritisch naar het zadel moet blijven kijken en regelmatig moet laten controleren door een goede zadelmaker (dus geen prutsers van de locale ruiterwinkel)
BeLoVeD schreef:Ik doe rustigHet is alleen zo jammer dat er altijd mensen zijn die zulke zadels op hun paard leggen.
Turaan schreef:Hey meid,
Het ziet er super goed uit;).
En je bent er zeker niet te groot voor, as moet nog groeien in de bespiering en nog wat in de hoogte en breedte. Dus komt goed!!!
Dus gewoon rustig door gaan, komt helemaal goed!!
Zolang As en jij maar plezier in het rijden hebben. En dat hebben jullie!!! En dat is het belangrijkste!!
Liefs Tam!!
Henrieke schreef:Ik zou 'm nog niet teveel naar beneden rijden als ik jouw was, het lijkt misschien dat hij het zelf doet, maar heb niet het idee dat het zo is, maar dat kan ik vanaf hier natuurlijk niet weten. Hij is nog vrij jong en naar beneden lopen kan altijd nog. En als je een kwartiertje rijd, stap je dan ook wel in en zo? Omdat je ook al galopeerd zei je, als je dat na 10 min. doet vind ik dat al best vroeg voor een jonge pony, maarja wie ben ik.
Verder wel een hele mooie haflinger, en het is een leuke combi!
suusiejj schreef:Henrieke schreef:Ik zou 'm nog niet teveel naar beneden rijden als ik jouw was, het lijkt misschien dat hij het zelf doet, maar heb niet het idee dat het zo is, maar dat kan ik vanaf hier natuurlijk niet weten. Hij is nog vrij jong en naar beneden lopen kan altijd nog. En als je een kwartiertje rijd, stap je dan ook wel in en zo? Omdat je ook al galopeerd zei je, als je dat na 10 min. doet vind ik dat al best vroeg voor een jonge pony, maarja wie ben ik.
Verder wel een hele mooie haflinger, en het is een leuke combi!
ik heb 9 van de 10 x totaal geen druk op zijn teugels, laat hem eerder op eigen benen lopen
ik longeer hem voor het rijden!
en galop? 1x 3 passen ofzo
Bedankt wel voor je compliment
Kinke schreef:kom op, niet van die lange tenen he, met opbouwende kritiek is niks mis. We kunnen allemaal wel roepen dat het een leuk paardje is maar dat wist je zelf ook wel
lauraa_call schreef:Leuk hafje hoor!! Blauw staat hem goed
Over die cap ben ik het wel met wendy eens. Maarja dat is je eigen keuze.
Verder vroeg ik me af of die peesbeschermers een beetje bevallen? Ik wil ze ook, daarom. Hahah
DOeii
suusiejj schreef:Turaan schreef:Hey meid,
Het ziet er super goed uit;).
En je bent er zeker niet te groot voor, as moet nog groeien in de bespiering en nog wat in de hoogte en breedte. Dus komt goed!!!
Dus gewoon rustig door gaan, komt helemaal goed!!
Zolang As en jij maar plezier in het rijden hebben. En dat hebben jullie!!! En dat is het belangrijkste!!
Liefs Tam!!
dank jeik was al bang dat ik hem weg moest doen ofzo, ik ken genoeg mensen die 1.75 zijn en op hafjes/fjorden rijden van 1,40 en as is nog een stukkie groter
plezier hebben we zeker en hij vind het ook leuk, ik rij hem ook maar om de dag
Kom je een keer kijken?![]()
liefs suus