Ziet er zeker goed uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mirjamalvaro schreef:Na de foto's dacht ik dat je wel Z2 zou zijn, niet dus![]()
Ziet er zeker goed uit

Barbara_m schreef:He Kris, ziet er goed uit hoor. Vind het erg leuk om te zien dat je hem weer helemaal uit zijn dip hebt gekregen.
Ga je vanavond nog naar de diploma-uitreiking?

Suzanne F. schreef:Wat een knappie is het toch!! Daar zouden toch meer punten in moeten zitten denk ik. Vind het een heel aansprekende combinatie.
Esperanca schreef:Wat een knap paard, goed dat je met trens rijdt!
Ik vind het een heel fijn beeld, vooral níet getrokken en mooi verzameld.
De uitgestrekte draf komt 'ie wat tegen het bit in lijkt het, of zie ik dat nu weer verkeerd?
maar kan ten koste gaan van ruggebruik.nadina schreef:Wat een mooie foto's Kristel! Is hij echt maar zo klein? (er sprak iemand over een e-pony in dit topic?) Zou je op de foto's niet zeggen. Je boft maar met zo'n paard!
ArianneF schreef:dat zijn heel erg mooie foto's en een heel mooi paard.
wat is hij lekker ontspannen aan dat trensje, je kan wel zien dat je een goeie techniek hebt om te rijden.
is hij op westrijd ook zo ontspannen?
maar wel te beteugelen. Vaak is hij de eerste driekwartier wat te fris. Een keertje bokken enzo. Hij vindt het prachtig op ander terrein. Na een poosje werk is het over en dan is ie meestal gewoon relaxt. Kan hem wel altijd gewoon naar beneden op een lang teugeltje rijden, ook al is ie fris. Dat zit er gewoon vrij bevestigd in gelukkig
. Maar in de moeilijke oefeningen zit die frissigheid ons wel eens in de weg, dan heeft ie zijn concentratie hard nodig.
. Helemaal het topic gemist zeg! Wat ziet het er weer ontzettend vriendelijk en ongedwongen uit. Hele mooie foto's en een hele mooie combinatie, volgens mij gaan jullie het nog ver schoppen als het bovenstaande steeds meer gecontroleerd is
. 

..

ga zo door he

Venetia schreef:nadina schreef:Wat een mooie foto's Kristel! Is hij echt maar zo klein? (er sprak iemand over een e-pony in dit topic?) Zou je op de foto's niet zeggen. Je boft maar met zo'n paard!
Dank je, hij is gewoon 1.65 hoor, geen E-pony!
Ik zie het al, heb maar half gelezen.