ja dat is zijn probleem idd hij kropt zich snel op en laat dan alles los aan de voorkant best lastig soms
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ja dat is zijn probleem idd hij kropt zich snel op en laat dan alles los aan de voorkant best lastig soms
KsVrPy schreef:Nou idd. Wat een enorme knapperd en het ziet er hartstikke goed uit!
Enne.... vossen, daar is niks mis mee hoor
(heb er zelf ook een; zie onderstaand topic). Waarom iedereen toch altijd zo mutst over vossen
oversized schreef:Heej Sjaantje ik neem aan dat je het paard op de foto op deze pagina bedoeld....ja dat is zijn probleem idd hij kropt zich snel op en laat dan alles los aan de voorkant best lastig soms

Netje schreef:Mooie combinatie en wat een punten meteen in de tweede wedstrijd. Ik ben benieuwd hoe ver jullie het nog gaan schoppen![]()
Enne.... vossen, daar is niks mis mee hoor
(heb er zelf ook een; zie onderstaand topic). Waarom iedereen toch altijd zo mutst over vossen
Ik houd jullie wel op de hoogte van het verdere verloop van onze carriere hihi
oversized schreef:dank je het is echt een super beest!! mijn maatje is het! Zaterdag zei de jury dat het er allemaal zo gemakkelijk uitzag en dat ze konden zien dat we bij elkaar horen. Dat geeft wel een kick zeker als het tegen je gezegd wordt op dit niveau. ben natuurlijk nog maar een broekie, maar bij deze wedstrijd werd ik eerste (geen overvolle rubriek overigens) maar had op 1 puntje na geen winst. Afgelopen zaterdag (2e keer dus) had ik 66.63% en dat betekent zelfs twee winstpunten!
Ik ben op dit moment aan het werk... hoef nog maar 1 uur en 20 minuten haha
CGJ12 schreef:oversized schreef:dank je het is echt een super beest!! mijn maatje is het! Zaterdag zei de jury dat het er allemaal zo gemakkelijk uitzag en dat ze konden zien dat we bij elkaar horen. Dat geeft wel een kick zeker als het tegen je gezegd wordt op dit niveau. ben natuurlijk nog maar een broekie, maar bij deze wedstrijd werd ik eerste (geen overvolle rubriek overigens) maar had op 1 puntje na geen winst. Afgelopen zaterdag (2e keer dus) had ik 66.63% en dat betekent zelfs twee winstpunten!
Ik ben op dit moment aan het werk... hoef nog maar 1 uur en 20 minuten haha
In de PSG kun je geen winstpunten halen ..........
)
Ziet er erg relaxed uit op dat niveau!
)
Is dit Wonderboy? CGJ12 schreef:Ik waarschuw alleen maar even.
Om LT geklasseerd te worden moet je 60% halen in de I1 of de DS7.
Het zou ontzettend zonde zijn als iemand zijn/haar paard verkoopt na 60% in de PSG in de veronderstelling dan reeds LT geklasseerd te zijn....
maar nu wel een donkerbruin eigen meisje. Th0mas schreef:echt een leuke vos heb je, gefeliciteerd met je eerste 2 wp in psg!
Is die een nakomeling van weltmeyer?
Suzanne F. schreef:Niet zo bijdehand he CG.![]()
Super hoor Grieteke! Heel knap en je hebt idd een knappe vos. (wat zeg ik nu??)
MissJ schreef:Mooie foto's, ziet er goed uit. Gefeliciteerd.Is dit Wonderboy?
oversized schreef:Th0mas schreef:echt een leuke vos heb je, gefeliciteerd met je eerste 2 wp in psg!
Is die een nakomeling van weltmeyer?
Idd Weltmeijer