Shadow@work met Chantal2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muurp

Re: Shadow@work met Chantal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:24

Wat een zwak gezeur hier Scheve mond
Ik heb heel soms ook met pessoabit gereden, en ik weet dat sterk inwerkt. Maar wie zegt dat er hier slecht gereden wordt? Foto's zijn MOMENTOPNAMES.
En Liins, wees gewoon fantsoenlijk en lees het topic door zonder gelijk een grote bek van heb ik jou daar te geven. Scheve mond Bokt weer.
Dat wou ik er even over kwijt Lachen verder, leuke foto's, en ook een superleuke pony Lovers

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:34

Waarom moet er toch altijd weer zo negatief worden gedaan? Scheve mond
Als je iemand ergens bewust van wilt maken, moet je dat vooral zo negatief gaan doen.

En Liins, is het bij je opgekomen dat je opmerking wel eens kwetsend kan zijn? Dit kan voor TS erg vervelend zijn, denk alsjeblieft eerst na voor je wat zegt en probeer het dan op een vriendelijkere manier te brengen.

Judith: Het terechte commentaar is wel gegeven, het ziet er leuk uit allemaal! Lachen

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:35

Jullie moeten wat meer op jullie handhouding letten, en idd het pessoa bitje ga je denk ik veel commentaar op krijgen, maar als jullie er goed mee omgaan? What's the problem?
Na het plassen ziet het er idd beter uit op de foto's Tong uitsteken Lachen

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 21:56

pfff, lees hier met open mond naar de reacties

tm'ers heel erg bedankt voor de positieve reacties, jullie kennen mij beter en mijn verhalen over Shadow.

voor de negatieve reacties, ik heb mijn redenen uitgelegd, ik vind ze voldoende.
De meiden Chantal weten hun zwakheden en werken daaraan.
Wij weten allemaal dat dit bit niet ideaal is, maar hè, de wereld is niet altijd ideaal. We zijn bezig het te verbeteren en we nemen de tips ter harte, dus het is niet van we doen lekker wat we zelf willen.

ik vind het fijn om te lezen dat er zoveel mensen begaan zijn met het lot van mijn paard. Haha!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:10

Ik snap gewoon niet dat je een paard zo kan rijden .
Je moet dit rytechnishe oplossen en niet met een ander bit, ik denk dat als shadowlover instructie gaat zoeken, ze makkelijk op een trensje kan rijden Ja .

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:18

Liins, heeft zij niet uitgelegd dat ze in overleg met een instructrice met dit bit werkt?
Dat gebeurt er dus als je niet alles leest. Knipoog Is wel nodig dus, om mee te kunnen praten zo.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:19

Goede instructrice dan Ja .

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:24

Liins schreef:
Goede instructrice dan Ja .

als je niks zinnigs aan het topic hebt toe te voegen zeg dan gewoon niks Knipoog

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:31

Zou ik een reactie plaatsen zonder na het bit te kijken dan? Oke wacht even Lachen .

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:32

wat zit je nou irritant te doen? Hou alsjeblieft op met het topic te verzieken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:32

juut: ik kan er maar een ding op zeggen!
het zit er hartstikke goed uit en het gaat helemaal goedkomen!!
en van die lui die zo doen niks van aantrekken!
jij weet wel beter Ja
en wij ook Ja
wat is nou beter? jij met een goede instructrice die jou helpt met shadow. of die penny's die hun paard aan de teugel willen hebben en dus maar even een trensbit door de mond heen zagen?
jullie gaan er goed mee om en je doet het supergoed en chantal ook! Ja

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:33

Vind het er over het algemeen netjes uitzien, over handen benen voeten rug is natuurlijk altijd wat op aan te merken. Maar over het algemeen netjes Ja . Probeer dan wel meer de achterhand naar voren te drijven voordat je je paard naar beneden vraagt Lachen !.

Kijk mensen, ik kan ook positiefe dingen zeggen, denk dat ik mij moet
verontschuldige Ja , in me eerste post reageerde ik een beetje vel etc. en had ik dit van hierboven ook ernee moeten zetten.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:35

Liins schreef:
Vind het er over het algemeen netjes uitzien, over handen benen voeten rug is natuurlijk altijd wat op aan te merken. Maar over het algemeen netjes Ja . Probeer dan wel meer de achterhand naar voren te drijven voordat je je paard naar beneden vraagt Lachen !.

Kijk mensen, ik kan ook positiefe dingen zeggen, denk dat ik mij moet
verontschuldige Ja , in me eerste post reageerde ik een beetje vel etc. en had ik dit van hierboven ook ernee moeten zetten.

Kijk, das opbouwende kritiek waar de mens wat mee kan Lachen Komt meteen een stuk vriendelijker over Ja

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:35

Liins: zo klink je heel anders, veel sympathieker Ja
Ik denk dat je 1e reactie zo neer had gezet, (en dan had je nog kunnen opmerken dat je t bit ongepast vindt), dat je reactie meteen veel fijner was gevallen Lachen .

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:37

Lachen .
Ben niet slecht hoor Cool .

Maargoed, ik blijf iig wel bij mijn standpunt, maar als het paard het verder
niet vervelend vind, kun je zelf met een ja allerergstezwaarstestrengst bit rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:56

je kunt je paard met een trensje dubbelgebroken ook naar de *** rijden dus ik snap niet wat er erg is aan een pessoabit ?
juut gebruikt het goed en chantal en chantal ook!
ik zie niet in wat er dan zo erg aan is..

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:58

astridjhu schreef:
wat is nou beter? jij met een goede instructrice die jou helpt met shadow. of die penny's die hun paard aan de teugel willen hebben en dus maar even een trensbit door de mond heen zagen?

Hoop dat dit niet voor mij was bedoelt Lachen ?

Ik ben heel erg benieuwd hoe het er in het real life uitziet! Lachen .
Misschien dat TS een filmpje wilt plaatsen! , Want bijna iedereen
hier zegt dat het er netjes uitziet. Ben benieuwt Lachen !

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 23:00

Ik denk dat Astridjhu bedoeld dat een scherp bit dat zacht gebruikt wordt, beter kan zijn dan een zacht bit dan grof gebruikt wordt Linns Lachen .

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 23:01

Ja oke!.
Maargoed, Ben benieuwd of Ts een filmpje hierop wilt zetten.
Ben namelijk erg benieuwd!

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 23:09

Liins, je overdrijft nogal.
Ik wil er eigenlijk geen woorden aan vuil maken maar TS trekt zich écht niks van jou aan, dus ze zal hier ook geen filmpje voor alleen jou erop zetten.
Zolang zij zelf (en anderen) weet wat ze doet, hem veel langer kent dan bijv. jou.

Leuke fotos van Shadow en erg fijn dat je een Chantal nummero 2 hebt Lachen
OK dan!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 02:13

Mijn mening druipt twee kanten op, zelf vind ik dat je elk paard met aardig wat training en doorzettingsvermogen op een normaal bit kan rijden, en dat krijg je pas voor elkaar als je dit bit conseqeunt blijft gebruiken.

Aan de andere kant heb ik altijd gezegd dat je middelen zo hard zijn als dat je ze zelf maakt.
Iemand met een dubbelgebroken trensje kan het paard naar zijn gallemiezen trekken, iemand zonder sporen kan toch hard met het been zijn.
Een slof hoeft niet slecht te zijn als je zelf weet wat je er mee aan moet.
En ga zo maar door, dus zou iemand ook met een pessoa kunnen rijden zonder hier schade mee aan te richten.

Wel vind ik dat je niet iedereen de sporen, slof of pessoabit kan geven, Chantal1 misschien ondertussen wel, maar hoelang rijdt Chantal2 hiermee?

Wel zie je aan het hele paard in zijn algemeen al dat het een doordrammer is, hij heeft een ondernek van hier tot morgen en dat kan natuurlijk verkeerd rijden zijn van dit moment, maar dat even terzijde kan het dus ook gewoon door zijn eigen gedrag komen.
Het zou wel een uitdaging zijn om dit paard uiteindelijk lekker met een lichtgewicht teugeltje en simpel trensje te kunnen rijden.

Verder kan ik niet slapen, dus mijn bericht is lang om de tijd op te vullen Knipoog
Maar heb ik wel het hele topic doorgelezen Haha!

Succes meiden, ik vind de steek tong uit foto errug geslaagd BTW

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:13

Liins schreef:
astridjhu schreef:

Hoop dat dit niet voor mij was bedoelt Lachen ?

Ik ben heel erg benieuwd hoe het er in het real life uitziet! Lachen .
Misschien dat TS een filmpje wilt plaatsen! , Want bijna iedereen
hier zegt dat het er netjes uitziet. Ben benieuwt Lachen !

niet voor jou Knipoog bedoelde het zoals naomi zei Ja

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:23

Naomi21 schreef:
Liins: zo klink je heel anders, veel sympathieker Ja
Ik denk dat je 1e reactie zo neer had gezet, (en dan had je nog kunnen opmerken dat je t bit ongepast vindt), dat je reactie meteen veel fijner was gevallen Lachen .

bij feedback geven, behoor je ook eerst positieve punten te noemen en daarna negatieve punten.
Geleerd op school Ja Komt veel beter over, en op deze manier zal de gene die de kritiek ontvangt ook eerder geneigd zijn wat te doen met de nagatieve punten. Als iedereen op HAW nou eens zou zou doen zou het veel beter gaan allemaal Tong uitsteken

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 16:08

tja.. wat moet ik hier nou aan toevoegen.. eerlijkgezecht ben ik het namelijk met liins eens Knipoog
meiden echt jullie rijden netjes.. misschien iets meer voor je uit kijken Knipoog
maar op de foto's zeg je zelf wil het paardje dr oren neit naar voren doen ?? ooit wel eens een verband getrokken tussen het feit dat een pessoa hele grote druk achter de oren geeft waardoor ze inderdaad naar achter gaan staan??
verder geloof ik niet dat jullie hem echt nodig hebben.. je zegt ze is makkelijker los?? misschiend dan even van te voren longeren?? aan de teugel is niet waar je dr wil hebben he! maar ontspannen.. daar zit behoorlijk veel verschil in Knipoog

ik denk dat ik het lekkerder zou vinden op een trensje .. dat neemt niet weg dat ik zelf ook op pessoa rijd.. maar dan op de 1e ring Knipoog (grote)

verder erg netjes.. ga zo door.. en jullie komen er wel Knipoog

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 16:21

smurffie schreef:
maar op de foto's zeg je zelf wil het paardje dr oren neit naar voren doen ?? ooit wel eens een verband getrokken tussen het feit dat een pessoa hele grote druk achter de oren geeft waardoor ze inderdaad naar achter gaan staan??
Daar staat dit helemaal los van, kan ik je wel vertellen Knipoog
Maar gelukkig geef je ook positief commentaar Lachen