Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Javayo schreef:haha, alsof jij het als doorgewinterde wedstrijd ruiter nodig hebt
MissJ schreef:Je paard ziet er goed uit. Vanaf de foto's zou je niet zeggen dat jullie zo'n moeilijke periode achter de rug hebben. Gelukkig gaat het nu helemaal fijn. Heel erg veel plezier en succes met hem.
haha grappie
. Misschien nog een klein tipje voor je zit: je schouderbladen meer tegen elkaar houden, dan is het plaatje compleet! Nog steeds een leuk paardje om te zien en leuk om jullie zo te volgen!

pre schreef:ik ben ook van mening dat je toch geluk moet hebben om op zo'n manier als bij horse en co een paard te kopen!
gelukkig is het bij jou goed afgelopen nu en ik hoop dat je nog een super toekomst tegmoet gaat met je paard want jullie zijn echt een prachtige combi
_sharona_ schreef:heey!
wat een super mooi paardje,
op sommige foto's vind ik dat je je handen een beetje hoog heb,maar verder ziet t er goed uit hoor !
en van dat touwtje , als t je zelfvertrouwen geeft lekker laten hangen
suc6 verder
groetjes sharona

noekk_ schreef:Ziet er goed uit, als ik zo je verhaal lees, klinkt het ernstiger dan het er uit ziet moet ik toch wel zeggen hoor
Veel succes er nog mee, en een complimentje, ik vind hem superknap hoor !

Ik vind jullie nog steeds een goede combi en wat dat touwtje betreft, lekker omdoen! Succes verder!
Ik vind het een erg mooi paard en je past er mooi op , ik heb dit met me eigen ogen gezien want je rijd wel is bij me in de bak als ik les heb haha
gister was je ineens weg, had hij last van zoveel paarden in de bak..?? Ik ben trouwens dat meisje met die vos
(stang en trens)
.
. Tess_jj schreef:Hee leuke foto'sIk vind het een erg mooi paard en je past er mooi op , ik heb dit met me eigen ogen gezien want je rijd wel is bij me in de bak als ik les heb haha
gister was je ineens weg, had hij last van zoveel paarden in de bak..?? Ik ben trouwens dat meisje met die vos
(stang en trens)
Maar weet wel wei je bent
Vind dat je echt een geweldig paard hebt