Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ursy schreef:jaggie schreef:Leuk om weer eens foto's van Bagheera te zien, ze ziet er hartstikke goed uit en loopt ook heel erg netjes. Vind vooral de eerste foto heel mooi![]()
Ga zo door zou ik zeggen!
Bedankt, hoe is het met jouw paarden? Is je leuke ruin inmiddels al verkocht?
Ursy schreef:vossie schreef:Knappe merrie, gefeliciteerd met je punten en plaatsing in Driel. En ik had de foto's al in het echie gezien, maar ze blijven errug mooiVind Bagheera steeds mooier en gespierder worden!
Thanks Vossie, wanneer komen jullie foto's? Ben namelijk errug benieuwd
Vanavond kom een vriendin foto's maken van Wiebel, ik hoop dat daar dan een paar mooie tussen zitten. Maak ik daarna een topic met de foto's van Driel erbij. Jij gaat ook naar Alphen neem ik aan?? Ursy schreef:klomp schreef:knap aan het werk weer!! EN...ik zie buikspieren!!ze is wat afgevallen klopt dat? ze ziet er prima uit, netjes gereden!!
Inderdaad ze is een paar kilo lichter dan een aantal weken terug, ook haar gewicht schommelt, misschien aanmelden bij Sonja Bakker![]()
Hoe gaat het met je mooie Fries, al wedstrijden in het vooruitzicht?
daar gaat nu genoeg tijd inzitten, ben ik bang.
heeft je paard dan ook weleens een SAS-dag??
vossie schreef:Die van mij zijn in de regen gemaakt, dus helaas niet zo mooi als de jouweVanavond kom een vriendin foto's maken van Wiebel, ik hoop dat daar dan een paar mooie tussen zitten. Maak ik daarna een topic met de foto's van Driel erbij. Jij gaat ook naar Alphen neem ik aan??

fanny_loverr schreef:ziet er netjes uit!
kom er dus net achter dat ik een naamgenoot op bokt heb, grappig.
zoveel hanke's lopen er niet rond