)Maar super gepresteerd Lynne!! Heb je proeven niet gezien, maar vast en zeker dik verdient!! Gefeliciteerd!
Shan, wederom erg mooie foto's!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
)
)
Zoals Vvalar zei: we waren net te laat. We moesten bij de ingang staan wachten en hebben zo een stukje van haar proef kunnen bekijken. Zag er inderdaad erg fijn uit.
.
) vind solo trouwens een gaaf paard, met een super uitgestrekte draf....
sammie_44 schreef:Super best paard! Mooie hals en super galop.
Wel vind ik er te veel onnodige spanning in zitten, denk dat t deels door de amazone komt, maar t is natuurlijk ook niet niks om voor groot publiek te rijden, hij loopt namelijk ook veel voor de loodlijn, wat t beeld minder mooi maakt.
Maar voor de rest dus echt goed paard.!
De oortjes van Salo zijn heel mooi, het oog is rustig, staart is rustig, mond is rustig, handen zijn rustig, paard loopt mooi rustig bovenin, ik zit hem nergens in de weg. En ik vind mij zelf in concentratie en ontspanning rijden. En onnodige spanning?? Ik zou niet weten waarom.. Ik probeer mijn paard juist tot rust te brengen en dat gaat niet als ik zelf zenuwachtig en gespannen bent. En publiek.. dat zie je echt niet als je aan het rijden bent.