!@ Antoontje: haha zomerlook staat hem idd beter
! Sperriem gaat er volgende keer weer om!@ Patjelisa: Achterhand mag idd meer, komt wel
, ben al blij dat ie niet meer zo ernstig op de voorhand kukeld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
! Sperriem gaat er volgende keer weer om!
, ben al blij dat ie niet meer zo ernstig op de voorhand kukeld

Is ook mooi.
&Foto 11 is heul mooi.whisperramse schreef:Geen opmerking over te zwaar maar; ik vind je zadel echt wel te klein voor jou.
Hoeveel inch is dat zadel? Ik als dun poppetje rijd zelf op een 17 inch, denk dat het zo toch niet prettig rijden kan zijn?

:D
_LeO_ schreef:mag ik ook mijn mening geven ! ik wil der echt niet kwetsen hoor !![]()
Mietje schreef:Net alsof ze iets heeft aan zulk commentaar.
Nero heeft totaal geen problemen met Dani op z'n rug, dus ajb hou op met dat gezeik.
Lijkt me als TS nogal kl.ote om steeds te horen dat je te zwaar bent, van mensen die ze niet eens kent!
Beetje inbinden mag ook wel.
je hoeft iemand niet te kennen om in te schatten of je zwaar bent.
cremellogek schreef:Mietje schreef:Net alsof ze iets heeft aan zulk commentaar.
Nero heeft totaal geen problemen met Dani op z'n rug, dus ajb hou op met dat gezeik.
Lijkt me als TS nogal kl.ote om steeds te horen dat je te zwaar bent, van mensen die ze niet eens kent!
Wat een heftige reactie,je hoeft iemand niet te kennen om in te schatten of je zwaar bent.
Als zij dit vaker te horen krijgt, gaat er dan geen lichtje branden![]()
Het is overigens helemaal niet hatelijk bedoeld, maar iets wat mij opviel. Zulke reacties kan je verwachten als je foto's op een forum zet..
cremellogek schreef:Mietje schreef:Net alsof ze iets heeft aan zulk commentaar.
Wat een heftige reactie,je hoeft iemand niet te kennen om in te schatten of je zwaar bent.
Als zij dit vaker te horen krijgt, gaat er dan geen lichtje branden![]()
Het is overigens helemaal niet hatelijk bedoeld, maar iets wat mij opviel. Zulke reacties kan je verwachten als je foto's op een forum zet..
Mietje schreef:Net alsof ze iets heeft aan zulk commentaar.

tita schreef:mietje heeft nero persoonlijk gemeet
Ja kan die Nero praten ofzo
Nerootjeh schreef:Lekker bijdehand zijn we.
Tuurlijk kan ie niet praten, maar ze kan wel aan zijn gedrag merken hoe ie het vind.
Nero laat duidelijk merken als ie ergens het niet mee eens is.
?