Citaat:Echt een gaaf beest hoor!!
dankjewel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Echt een gaaf beest hoor!!
pompompom schreef:Citaat:rijd het nouw lekker zo'n trekpaard
ja het rijd wel lekker hoor, het is wel even wennen aan de gangen, en draf is vreselijk om door te zitten. Maar het zit heerlijk breed.
Citaat:Hoi pompompom,hier wat fotos van mijn kruising bels/fries .
kips schreef:zaya schreef:GAAF dat je dit er uit kan halen, met zon lompgebouwd dier!
Ik vind het wel een heel mooi trekpaard!!
Succes met hem/haar!!
hoezo lompgebouwd dan... dat is z'n eigen bouw kan die ook niks aan doen..

Sitaa schreef:Wouw wat een geweldig paard!
lijkt me vreemd gevoel om erop te rijden
wat heeft ie een mooie sokken!

.
Dat zal jij dan helemaal wel hebben haha!
Mloes schreef:Haha ik rij nu 5 jaar eigenlijk alleen maar op haflingers, en dan vooral op Cin. Die is ook vrij breed. Als ik dan op een 'gewone' pony zit heb ik echt t gevoel dat ie onder me neervalt ofzoDat zal jij dan helemaal wel hebben haha!
Wel superknap van je, t kost allemaal denk ik wel wat meer moeite dan dat je op een 'gewoon' paard rijdt, dus dat maakt t extra knap

Citaat:het is toch een lompgebouwd dier?? het was NIET NEGATIEF bedoeld hoor
JUIST heel POSITIEF!!! ik vind het knap hoor!!! je ziet niet elkedag zo`n paard goed dressuuren
Ik zou het een andere naam geven: GROF gebouwd!
herbey schreef:zaya schreef:GAAF dat je dit er uit kan halen, met zon lompgebouwd dier!
Succes met hem/haar!!
Waarom nu weer lomp?

Stravero schreef:Wat gaaf dat je dit allemaal kan met zo'n moeilijk dier!!! Vind het erg knap!!! Heel veel plezier nog met je prachtige paardje!!
Groetjes Evelien
zaya schreef:GAAF dat je dit er uit kan halen, met zon lompgebouwd dier!
Succes met hem/haar!!

pharagirlke schreef:zaya schreef:GAAF dat je dit er uit kan halen, met zon lompgebouwd dier!
Succes met hem/haar!!
wil jij beweren dat dit dier slank is dan?
Ziet er goed uit!
Wat een heerlijk paard(je) heb je zeg!
Citaat:Wooow echt super stoer!
Het ziet er ook echt netjes uit. Hoevaak rijd je haar?
Citaat:wat leuk zeg!
Mooie foto's ook.
Ze loopt soms nog wel wat op de voorhand, maar dat is logisch, die dieren zijn wat naar voren gericht omdat ze voor het betere trekwerk gefokt zijn.
Ik vind het er heel ontspannen uit zien.
Ik heb vroeger ook koudbloeden gereden (trekpaarden, shires, clydesdales, percherons), dus ik weet dat je er vaak harder aan moet werken om de hulpen door te laten komen!
. Ook is d'r achterhand wat te hoog (?). Verder weet ik niet zoveel van Belgjes / Trekkers, dus weet ik niet of't door d'r bouw komt.
Wolffie schreef:Heeeeel gaaf beest![]()
![]()
Heel tof dat je hier op (dressuur) rijdt, lijkt me ook heel erg leuk om te doen. Het enige wat ik op kan merken is dat ze wat meer met d'r achterhand eronder kan, omdat ze idd nogal diep voorin loopt. Ook is d'r achterhand wat te hoog (?). Verder weet ik niet zoveel van Belgjes / Trekkers, dus weet ik niet of't door d'r bouw komt.
Hoe dan ook, ga zo door! T ziet er prima uit!
) moe begint te worden dan gaat ze snel te diep lopen.