Ik vind je rijden er ook heel netjes uitzien. Mooi galopje ook.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het blijft een heerlijk dier om naar te kijken.
Hij zou inderdaad zoals eerder gezegd is, misschien iets hoger ingesteld kunnen worden.
zasread schreef:Ik blijf ook nog steeds Romanov fanHet blijft een heerlijk dier om naar te kijken.
De foto's vind ik er ontspannen uitzien. Hij loopt netjesHij zou inderdaad zoals eerder gezegd is, misschien iets hoger ingesteld kunnen worden.
supertammy schreef:Mooi galopje ook.

Odin schreef:Corelli schreef:Ik vind wel dat hij soms wat minder diep mag..Ik vind hem op foto 5, 6 en 7 persoonlijk een beetje te laag ingesteld..
Dat hij wat hoger zou kunnen ben ik met je eens hoor, maar ik was eigenlijk blij dat hij wat meer de ontspanning opzocht tijdens de proef dan op het losrij-terrein. En het is nog een relatief jong paard, en ik rijd B met hem, dus ik denk dat het nu nog niet zo'n probleem is om hem wat lager te hebben lopen nog. We zijn uiteraard al wel aan het trainen op wat hoger bovenin lopen (met behoud van halslengte) maar voor tijdens een proef en voor het eerst op concours vond ik dat wat minder van belang dan zijn ontspanning.