Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:En dat is nou nét waar ik me aan stoorde, dat ze er simpelweg niet aan gewerkt heeft.
, maar ik wil je wel graag even tippen over de plaats waar je het zadel hebt liggen.
misschien gaat de pony dan ook wat vrijer bewegen en word ze vanzelf ontspannen. het zadel ligt haast op der nek. 
! xxjamiexx schreef:pharagirlke schreef:En dat is nou nét waar ik me aan stoorde, dat ze er simpelweg niet aan gewerkt heeft.
Omdat ze er nog wat problemen aan heeft, en dat is lekker hoe jij het aanpak moet je niet in werken bij iemands anders topic. zie het misschien eens van een andere kant. niet iedereen is namelijk niet het zelfde en dat zal je vast wel weten
jolanda10 schreef:Wat een leuk paardje, mooie kleur en gave naam zeg.
Ik geef geen commentaar over de manier waarop je rijd, want ik zou graag willen dat als ik ziek was dat iemand anders ook de moeite zou nemen mijn paard erbij te rijden, maar ik wil je wel graag even tippen over de plaats waar je het zadel hebt liggen.
Mag ik je adviseren het zadel zeker 10 cm verder naar achter te leggen.
Mogelijk dat je paard daardoor ook met zijn hoofd omhoog loopt ipv ontspannen naar beneden, dit moet niet zo prettig voelen zoveel druk op de schoft en voorhand.
Probeer maar eens, ik denk dat je zelf dan ook veel plezieriger op dit paardje rond rijd.
pharagirlke schreef:verklaar hier eens even wat je precies bedoelt?
pharagirlke schreef:jeetje luwaniej, ik wilde je alleen niet verkeerd begrijpen. Als jij geen commentaar wil moet je (of je vriendin, whatever) geen foto's op haw posten! Want hier mag iedereen reageren. Ik ben nog nergens onredelijk of gemeen geweest in mijn reacties, wat ik van jou niet kan zeggen.
maar als jij geen zinnige argumenten meer kan vinden wil ik gerust de discussie sluiten hoor. Wat jij wil.
luwaniej1 schreef:pharagirlke schreef:jeetje luwaniej, ik wilde je alleen niet verkeerd begrijpen. Als jij geen commentaar wil moet je (of je vriendin, whatever) geen foto's op haw posten! Want hier mag iedereen reageren. Ik ben nog nergens onredelijk of gemeen geweest in mijn reacties, wat ik van jou niet kan zeggen.
maar als jij geen zinnige argumenten meer kan vinden wil ik gerust de discussie sluiten hoor. Wat jij wil.
tuurlijk tips zijn welkom, maar blijf er niet over door drammen, zeker niet wanneer de ts dit anders ziet (waar ik het zeker mee eens ben).. maar idd heel slim van je om de discussie te sluiten wij hebben onze mening jij de joue en over 10 paginas is dat nog niet veranderd
pharagirlke schreef:hoezo laat je het nageeflijk rijden aan de eigenaar over?Dat is toch basis?
Iig een mooie fjord.

Lekker ruig