Sportfjord Blondie (Zidar) at training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MineBoy

Re: Sportfjord Blondie (Zidar) at training

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 16:18

leuk die blonde manen!

zie je niet vaak.

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 19:11

pharagirlke schreef:
En dat is nou nét waar ik me aan stoorde, dat ze er simpelweg niet aan gewerkt heeft.

Omdat ze er nog wat problemen aan heeft, en dat is lekker hoe jij het aanpak moet je niet in werken bij iemands anders topic. zie het misschien eens van een andere kant. niet iedereen is namelijk niet het zelfde en dat zal je vast wel weten Knipoog

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 19:21

Wat een leuk paardje, mooie kleur en gave naam zeg.

Ik geef geen commentaar over de manier waarop je rijd, want ik zou graag willen dat als ik ziek was dat iemand anders ook de moeite zou nemen mijn paard erbij te rijden Knipoog , maar ik wil je wel graag even tippen over de plaats waar je het zadel hebt liggen.
Mag ik je adviseren het zadel zeker 10 cm verder naar achter te leggen.

Mogelijk dat je paard daardoor ook met zijn hoofd omhoog loopt ipv ontspannen naar beneden, dit moet niet zo prettig voelen zoveel druk op de schoft en voorhand.

Probeer maar eens, ik denk dat je zelf dan ook veel plezieriger op dit paardje rond rijd.

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:08

@ jolanda10: dat had ik ook al gezegt, maar de TS reageerde er niet op Knipoog misschien gaat de pony dan ook wat vrijer bewegen en word ze vanzelf ontspannen. het zadel ligt haast op der nek.

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:18

Leuk die manen zeg!

Ik vind het juist goed van je! Iedereen rijdt toch anders. Ik zou ook niet blij zijn als iemand mijn paard zou rijden en hem wel even nagevelijk zal krijgen. Die doet het op een andere manier en dat is verwarrend voor het paardje.

Ik zie het gespannene er ook niet echt in. Ik vind het er correct uitzien! Alleen het zadel ligt inderdaad wel iets te ver naar voren!

Fortuna_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:19

Mooie fjord *LOL*

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:41

Supeeer Mooie Fjordd Knipoog!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:32

xxjamiexx schreef:
pharagirlke schreef:
En dat is nou nét waar ik me aan stoorde, dat ze er simpelweg niet aan gewerkt heeft.

Omdat ze er nog wat problemen aan heeft, en dat is lekker hoe jij het aanpak moet je niet in werken bij iemands anders topic. zie het misschien eens van een andere kant. niet iedereen is namelijk niet het zelfde en dat zal je vast wel weten Knipoog

verklaar hier eens even wat je precies bedoelt?

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:54

jolanda10 schreef:
Wat een leuk paardje, mooie kleur en gave naam zeg.

Ik geef geen commentaar over de manier waarop je rijd, want ik zou graag willen dat als ik ziek was dat iemand anders ook de moeite zou nemen mijn paard erbij te rijden Knipoog , maar ik wil je wel graag even tippen over de plaats waar je het zadel hebt liggen.
Mag ik je adviseren het zadel zeker 10 cm verder naar achter te leggen.

Mogelijk dat je paard daardoor ook met zijn hoofd omhoog loopt ipv ontspannen naar beneden, dit moet niet zo prettig voelen zoveel druk op de schoft en voorhand.

Probeer maar eens, ik denk dat je zelf dan ook veel plezieriger op dit paardje rond rijd.

kijk met on tip ken je teminste wat ipv met dat aan de teugel gezeik Slapen

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:04

pharagirlke schreef:
verklaar hier eens even wat je precies bedoelt?

het doet je echt zeer he? mens waar maak je je druk om...pfff.... kom nog eens terug als je ziet dat de of een pony op de verkeerde manier nageeflijk word gereden of zoiets dan ken je je druk maken...

sorry maar ik word echt een beetje simpel van die irietante, nuttelose, doordrammende en voor al niet welkomende posts

ik hoop dat ik nu niet hoef te verklaren wat ik presies bedoel Haha! Misselijk

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:08

jeetje luwaniej, ik wilde je alleen niet verkeerd begrijpen. Als jij geen commentaar wil moet je (of je vriendin, whatever) geen foto's op haw posten! Want hier mag iedereen reageren. Ik ben nog nergens onredelijk of gemeen geweest in mijn reacties, wat ik van jou niet kan zeggen.

maar als jij geen zinnige argumenten meer kan vinden wil ik gerust de discussie sluiten hoor. Wat jij wil.

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:16

pharagirlke schreef:
jeetje luwaniej, ik wilde je alleen niet verkeerd begrijpen. Als jij geen commentaar wil moet je (of je vriendin, whatever) geen foto's op haw posten! Want hier mag iedereen reageren. Ik ben nog nergens onredelijk of gemeen geweest in mijn reacties, wat ik van jou niet kan zeggen.

maar als jij geen zinnige argumenten meer kan vinden wil ik gerust de discussie sluiten hoor. Wat jij wil.

tuurlijk tips zijn welkom, maar blijf er niet over door drammen, zeker niet wanneer de ts dit anders ziet (waar ik het zeker mee eens ben).. maar idd heel slim van je om de discussie te sluiten wij hebben onze mening jij de joue en over 10 paginas is dat nog niet veranderd Knipoog

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:26

Ohh, je hebt wel een stinkend chique hoofdstel hoor!!
Knappe fjord, en wat nou oud, 14 jaar.. Ze is in de bloei
van haar leven!!!

Probeer het zadel wat naar achteren te leggen, ligt vrij
ver naar voren.. (misschien wil dat niet hoor..) Dan kan
ze wat makkelijker weg met haar voorbeen.

Vanwege bolle model van vele fjorden.. (je leenfjord ook?)
schuift het zadel nog wel eens naar voren.. Zeker als
het niet goed past... Of wordt iets te ver naar voren gelegd..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 10:49

luwaniej1 schreef:
pharagirlke schreef:

tuurlijk tips zijn welkom, maar blijf er niet over door drammen, zeker niet wanneer de ts dit anders ziet (waar ik het zeker mee eens ben).. maar idd heel slim van je om de discussie te sluiten wij hebben onze mening jij de joue en over 10 paginas is dat nog niet veranderd Knipoog

Ze VROEG iets aan je(notabene zodat ze je niet verkeerd zou gaan begrijpen), dan hoef je er toch niet zo bot op te reageren, gatverdamme zeg.
nou ik weet t nu wel.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:46

pharagirlke schreef:
hoezo laat je het nageeflijk rijden aan de eigenaar over? Scheve mond Dat is toch basis?

Iig een mooie fjord.

Inderdaad Lips are sealed
Nouja, ieder zijn manier he ?
Misschien lukte het gewoon niet ofzo.
Leuk beestje verder !

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 16:22

Moderatoropmerking:
xxjamiexx en luwaniej1:
HAW is bedoeld voor rijtechnisch commentaar en om een nuttige discussie te voeren.
Ik zie hier nergens dat Pharagirlke over de schreef gaat.
Ze zegt misschien niet wat jullie graag willen horen, maar dat wil nog niet zeggen dat het "gezeik" is.
Als jullie er niet tegen kunnen om wat (netjes geformuleerde) kritiek te krijgen, dan lijkt het me beter om jullie foto's binnenskamers te houden.
En verder wil ik hier absoluut geen kotssmilies meer zien, dus jullie zijn gewaarschuwd.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 16:25

Afgod

MissNancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:15

Ik vind het zadel (zoals eerder gezegt) inderdaad wat te ver naar voren liggen. Denk dat als hij goed had gelegen het plaatje al een stuk beter er uit zou zien.

Verder kan ik me niet echt storen aan het niet nageeflijk rijden van het mooie paard. Vind het juist wel verfrissend een keer een ander beeld te zien..

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:34

Aaaaah wat een gaaf beestje!
Ik ben verliefd op zn manen Lachen Lekker ruig Cool

Paardenl0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:36

Wat een leuke fjord! Gaaf kleurtje..