Heb net echt heerlijk gereden, ben begonnen met heel veel, hele snelle overgangen (Dan heb je ineens een ontzettend heet paard onder je kont

Daarna schouderbinnen en travers gereden, sb gaat ons wel makkelijk af, alleen dat travers he, haha.
Ben de oefeningen met een iets hoger basistempo ingereden en heb een volte gereden wanneer hij weer terugkwam en daarin voorwaarts, travers weer inzetten.
Het tempo was zo beter te controleren, maar als ik op de rechterhand meer dan 3 passen goed travers wil rijden, ben of ik niet handig, of vind mijn paard het moeilijker. In ieder geval, hij gaat van 4 sporen en goede buiging naar steeds rechter en 3 sporen.. Andere kant gaat beter.
Heb m wel ff moeten plagen met spoor en zweepje af en toe, met iets strengere hulpen (Soms moet het idd ècht duidelijk zijn) ging het wel beter!
Ben nu wel tot de conclusie gekomen dat ik idd scheef ga zitten (En ik vind het zoooo moeilijk recht te blijven, hij laat me naar een kant zakken) en op de rechterhand zet ik mijn binnenhand teveel vast, dit waarschijnlijk omdat hij, zonder die hand, gelijk weer naar 3 sporen gaat..
Kortom, genoeg te oefenen nog

Dat naar een kant zakken kan ik op het rechte stuk wel weer oplossen door hem met m'n rechterbeen te prikkelen om die spier daar ergens (Lekker duidelijk

@punkielover: Dank je