KarinvdM schreef:Sjaan.... Doe iets!!
Ja maar Ka... dan moet ik een mod roepen!
Ik kan niet meer in het hoofdbericht!!!
*gaat op zoek naar een mod*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KarinvdM schreef:Sjaan.... Doe iets!!
Shanna16 schreef:KarinvdM schreef:Sjaan.... Doe iets!!
Ja maar Ka... dan moet ik een mod roepen!
Ik kan niet meer in het hoofdbericht!!!
*gaat op zoek naar een mod*

) 
marleenn schreef:en trouwens, de pony is heel wat knapper dan Harry Potter zelf

Cristina schreef:Deze Harry Potter is van Halifax x Diamant ll, is een westfalische reitpony hengst. Niet de eerste de beste hoor. Hij liep als 5 jarige op het Duitse Bundes championat onder Vera Wiese. Hij heeft niets met de NRPSers te maken. Een "groene pony" is het absoluut niet. Of hij moet nog 3 jaar na het Bundeschampionat in de wei gelopen hebben. Het gaat hier om een zeer goed gereden reitpony, anders zou hij nooit doorgedrongen zijn tot de top in Duitsland![]()
Maar een leuke pony, de amazone moet wel op haar houding letten ! Succes !!
Shanna16 schreef:@ Itsmy1987: nee, dit is een andere Harry Potter. Een Westfaalse, geloof ik.
Maarre,, soms zit ze wel érg ver naar achter.. Misschien probeert ze haar paard aan de teugel te houden (????) In iedergeval lijkt het me dat ze voor die oefening die ze dan deed niet zoveel punten kreeg...(???) Maar dat is mijn mening
Loolapelooza schreef:Shanna16 schreef:@ Itsmy1987: nee, dit is een andere Harry Potter. Een Westfaalse, geloof ik.
Is dit dan dé FS Harry Potter? v: FS Don't Worry
Zo ja, ping ping, dure pony heeft ze dan (en een plaatje ook!)