JOB [friese hengst]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blueberry

Re: JOB [friese hengst]

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 20:44

*kijkt nog eens naar de foto's*

Valt me inderdaad niet op. Bovendien dénk ik dat het minder erg is je benen ietsje te ver naar achter te hebben dan ze naar voren te steken. Alhoewel je dan natuurlijk wel de kans hebt je bekken te kantelen en je bovenlichaam wat naar voren te brengen. Maar je zit er netjes recht op! Knipoog

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 21:05

Blueberry schreef:
*kijkt nog eens naar de foto's*

Valt me inderdaad niet op. Bovendien dénk ik dat het minder erg is je benen ietsje te ver naar achter te hebben dan ze naar voren te steken. Alhoewel je dan natuurlijk wel de kans hebt je bekken te kantelen en je bovenlichaam wat naar voren te brengen. Maar je zit er netjes recht op! Knipoog

Te ver naar voren steken zal ik nooit doen, aangezien ik dus de neiging heb ze iets te ver naar achteren te leggen. Ik breng idd mijn bovenlichaam hierdoor naar voren. Gelukkig is het niet te zien op de foto's.. lang leve de les Tong uitsteken Haha! !
Ik moet gewoon ook voor mezelf een goed zadel hebben, aangezien ik een zwakke rug heb en daardoor al zowiezo een beetje inmekaar duik. In mijn profiel staan een paar foto's waar ik met ons ander paard aan het rijden ben, daar zie je goed dat ik wat inmekaar zit.
Op wedstrijd daarentegen valt het weer mee.

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:08

Mooie hengst zeg, echt gave foto's zijn ook mooi gelukt Lachen

Rowannie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:11

Echt een mooi paard. Ziet er super uit, mooie combinatie.

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:47

ziet er goed uit hoor na wat haperingen maar die heeft vast iedereen wel eens of gehad.
Ga zo door:D
Super hengst echt een hele mooie

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 21:53

Draflinger schreef:
ziet er goed uit hoor na wat haperingen maar die heeft vast iedereen wel eens of gehad.
Ga zo door:D
Super hengst echt een hele mooie

Gelukkig heeft hij als bijna 4-jarige idd wel eens wat haperingen ja! Haha! Haha!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:49

Jnien schreef:
just_kiki schreef:
maja de mijne ging ervan door en toen steigeren en steigerend draaien waardoor hij zelf viel(lompe actie Tong uitsteken )

ik had een zeer zwaar gekneuste been(kon niet lope Huilen ) en een zeer zwaar gekneuste pols,arm waardoor die bijna gebroken was Bloos maja Knipoog eigen risico zeg ik altijd maar Haha!

ow okej Haha! de mijne is nu 1.68

Das idd minder! Ze kunnen idd vaak stunten uithalen.
Deze jonge hengst vindt bokken geweldig en kan er behoorlijk wat van. Ben er bijna twee keer afgekegeld! Maar goed, wel blijven zitten. Hij heeft dit altijd de eerste tien minuten ongeveer, dan moet hij eerst stoom afblazen!

We hebben nog een ruin van 1.72 meter! Haha! Haha!
Zie mijn profiel!

wow dies groot Duivel

naja mijn vz friese hengst steigerd nu nog wel eens ohz, bokken heeft hij gelukkig nog niet gedaan! want als ik zie hoe hoog die gaan als hij los is Huilen nu longeren we hem ook eerst voor hij word bereden,stoom deraf Vork

dan heb je gelukkig maar een paar minuten bokken(en niet de hele les Tong uitsteken ) Haha!