Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariekje22 schreef:Saskiaatje schreef:
Zo, zeuren is ook een vak. De foto's staan er gewoon, ligt dus aan jóuw computer.
pardon, er staat dat de foto's reeds zijn verwijderd, maar als jij ze wel ziet, stuur ze dan ff via pm......
Haflinger__ schreef:ik ben nu wel beniuwd naar die foto's
. 
sjees zeg Haflinger__ schreef:dus? saggoo ofzo?
DaanxBien schreef:Kun je de fotos er opnieuw opzetten ?

CxX schreef:DaanxBien schreef:Kun je de fotos er opnieuw opzetten ?
Ja dat kan ik..
Ik weet niet wat er is gebeurt want ik zie ze gewoon..
Ik wil er wel bij zeggen dat deze pony er echt niet onderlijd! want dit is iets wat ze het lieft doet en het best kan en het best is!
Ik snap niet waarom mensen denken dat ze bijna valt? Dit is namelijk echt niet zo! veder even over de weg waar we rijden deze ken ik en zei al geen andere rijden en minstens 2 keer per week en race alleen maar op de trug weg dus heb ik de berm al gezien.
Silence schreef:Aan het hoofdje van het paardje te zien, heeft ze er niet bepaald plezier in.
Verder vind ik het erg onverantwoordelijk.
lolaaatjuhh schreef:Dat onverandsoowrdelijke vind ik persoonlijk niet, ik galopeer ook langs de asvalt weg, dus?? Ik vind wel dat die pony té erg op de voorhand loopt en er zo te zien totaal géén plezier in heeft.. Verderest moet je het zelf weten