En een super kwijlbles zeg!!!! Wauwie!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Needje schreef:Leuke foto's olijf!!
Ior is zo leuk!! (en het beul-baasje ook.![]()
)
Vora schreef:Citaat:![]()
Hey Suus![]()
![]()
Venetia schreef:Wissels gaan nog niet zoals gewenst zie ik, hij springt op de eerste foto scheef en de tweede springt hij achter niet mee.

_Rijkie_ schreef:Waar zie jij een tweede wissel
Of kijk ik gewoon niet goed...
MissJ schreef:_Rijkie_ schreef:Waar zie jij een tweede wissel
Ik zie een appuyement en een wissel. Misschien dat het appuyement voor wissel aangezien wordt?
_Rijkie_ schreef:Dat zal toch zeker niet
_Rijkie_ schreef:Venetia schreef:Wissels gaan nog niet zoals gewenst zie ik, hij springt op de eerste foto scheef en de tweede springt hij achter niet mee.
Waar zie jij een tweede wissel
Venetia schreef:Tweede wissel is mislukt, voor springt hij om, achter niet. Misschien dat je dat opviel.
Voorhand zit dus al in de gewenste galop. Dat kun je zien. Ook aan de houding van de ruiter kun je zien dat ze een wissel wenste en dat dat nog niet vlekkeloos gaat. Bovendien heeft ze zelf erbij gezet dat het om een wissel ging.
Hoe dan ook, als ze geen wissel probeerde te rijden dan liep ie overkruist, dat zou niet erg gunstig zijn en dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, dat had ze echt wel gemerkt!

_Rijkie_ schreef:Venetia schreef:Tweede wissel is mislukt, voor springt hij om, achter niet. Misschien dat je dat opviel.
Voorhand zit dus al in de gewenste galop. Dat kun je zien. Ook aan de houding van de ruiter kun je zien dat ze een wissel wenste en dat dat nog niet vlekkeloos gaat. Bovendien heeft ze zelf erbij gezet dat het om een wissel ging.
Hoe dan ook, als ze geen wissel probeerde te rijden dan liep ie overkruist, dat zou niet erg gunstig zijn en dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, dat had ze echt wel gemerkt!
Dan begrijpen we elkaar verkeerd
Ik dacht namelijk dat jij het over 2 foto's had.
1 van een scheve wissel en 1 van een nagesprongen wissel
niet goed geformuleerd!
Venetia schreef:Wissels gaan nog niet zoals gewenst zie ik, hij springt op de eerste foto scheef en de tweede springt hij achter niet mee.
Drafwerk lijkt wel al een stuk beter, meer bergop!
Denk dat het nu wel tijd is om de hulpen te gaan verfijnen, volgens mij is hij best wel aan de hulpen, nu is het soms nog wat grof.
Verder een topcombi!
hij wordt steeds sterker.
en om dan en te tellen en op dat moment een wissel te rijden en met 28 graden.... was niet zo simpel 

om zo maar te zeggen op sommige foto's lijkt dan ook of je heel hard in zn mond ben (schijn bedriegt) maar oogt zo. en die foto van de wissel zie je wel enorm dat je je voeten afsteekt tis toch de bedoeling dat je van hulpen zo min mogelijk ziet?
Caprice4evah schreef:mooi paard hoor maar je zou zelf eens wat rechter mogen zitten lijkt net een zak patatom zo maar te zeggen op sommige foto's lijkt dan ook of je heel hard in zn mond ben (schijn bedriegt) maar oogt zo. en die foto van de wissel zie je wel enorm dat je je voeten afsteekt tis toch de bedoeling dat je van hulpen zo min mogelijk ziet?
netam12 schreef:Ik geloof dat je er een fan bij heb![]()
Wat een leuk paard!

over die schouders ben ik t helemaal eens