Da Vinci (v. De Niro)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nistria

Re: Da Vinci (v. De Niro)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 13:08

mobick schreef:
Nistria schreef:
zo... ik ben even niet op bokt en bijna 3 pagina's Wow!
ik had wel verwacht dat die 2e foto reacties zou opleveren.
ik had m ook niet kunnen plaatsen, maar deed het júist wel omdat het binnenachterbeentje daar net even deed wat ik wilde Haha!

dat dacht ik al....... en geen commentaar is ook niet leuk toch? Clown

nee daarom Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:09

Michel123 schreef:
Onzin zeg, waarom is dat nou geen prettig beeld ? Rij jij dan nooit zo ?

Clown De ene ruiter mag het blijkbaar wel, de ander wordt er om afgebrand. Haha!

Ik vind het een erg aansprekend paard Nistria. Ja

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:57

Leuke foto's en leuke paarden.
En erg leuk om te zien wie er achter nistria zit Haha!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:59

Leuke paarden heb je onder je kont! Ziet er goed uit!

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:20

MissJ schreef:
Michel123 schreef:
Onzin zeg, waarom is dat nou geen prettig beeld ? Rij jij dan nooit zo ?

Clown De ene ruiter mag het blijkbaar wel, de ander wordt er om afgebrand. Haha!

Ik vind het een erg aansprekend paard Nistria. Ja

Ja, oliebol happens.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:45

Michel123 schreef:
Maarre ..... je laarzen zijn écht gaaf !

Ja dat heb je nu al 34 keer gezegd Knipoog

Ik vind het wel een fijn beeld geven, zoals je op foto 2 doet, doet iedereen toch wel eens in de training? Hoe kan je anders je paard nóg sterker maken?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:08

talented schreef:
Ja dat heb je nu al 34 keer gezegd Knipoog

Ik vind het wel een fijn beeld geven, zoals je op foto 2 doet, doet iedereen toch wel eens in de training? Hoe kan je anders je paard nóg sterker maken?

De wind is blijkbaar weer gedraaid. Clown

Nistria, wat ik niet in het topic kon vinden, hoe oud is dit paard? Lachen En jouw merrie, van wie is ze drachtig? Lachen

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 16:22

hij is 7 en Nistria heeft een veulen van Rhodium!
(foto's in mijn onderschrift)

rosjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:24

Ik vind het een mooi paardje hoor! Supper en dan dat ene beeld dat vind ik knap dat je het erop zet!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:25

Wooh hij loopt echt mooi Kwijl

lizalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:30

Een heel mooi paard!! En je rijdt hem ook netjes! En je laarzen zijn om te kwijlen!!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:35

Nistria schreef:
hij is 7 en Nistria heeft een veulen van Rhodium!
(foto's in mijn onderschrift)

aangezien in dat topic niet meer gereageerd mag worden, maar even hier. Knipoog Wat een knap veulen! Hoe gaat het nu met moeder en uk? Lachen

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:41

Super leuk paard zeg! En aan de geen die zeuren over die foto's: Als je altijd maar lekker meelift zonder is een keertje extra door te vrage,. Kom je echt niet ver hoor!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:52

Wat een prachtig paard zeg, vind jullie ene super combi!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:06

talented schreef:

Wel ja joh.... deze wijsheid had je in een ander topic nog niet?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:07

Maar goed.... wil hier niet alleen reageren omdat mij bepaalde reacties verbazen Lachen

Ziet er goed uit Nistria, knap paard! En wat fijn dat Nistria het werk weer zo op pakt na het veulenen, op naar de top die sport weer in Haha!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:02

helaas doen de foto's het niet meer Boos!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:04

Aimee schreef:
talented schreef:

'

Een zevenjarig Z paard is natuurlijk wel wat anders dan een vierjarige, bovendien zie ik wel wat verschillen tussen een keer doorvragen en de hele rit trekken om die kop erop te krijgen.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:14

Venetia schreef:
Een zevenjarig Z paard is natuurlijk wel wat anders dan een vierjarige, bovendien zie ik wel wat verschillen tussen een keer doorvragen en de hele rit trekken om die kop erop te krijgen.

Dat er in het ene topic één foto staat en in het andere topic meerdere foto's zegt niets over de duur van het doorvragen.
In dat andere topic werd namelijk herhaaldelijk aangegeven dat het één lange zijde was, geschoten met een camera die gewoon een aantal foto's achter elkaar knipt en dan krijg je dus meerdere foto's met hetzelfde beeld.
Voor hetzelfde geld heeft Nistria de hele tijd zo gereden, maar is er toevallig één foto van geschoten.

Verder wordt er gereageerd op een bepaalde zinsnede, namelijk dat iedereen dit toch wel eens in de training doet en hoe maak je anders een paard nog sterker?
Tja.... dít paard mag dus wel sterker gemaakt worden, maar een ander paard met een minder bekende ruiter niet? Deze ruiter mag dit wel eens in de training doen, maar een andere zeer capabele ruiter niet?
In dat andere topic werd nog gesteld dat dit absoluut niet de manier was om een paard sterker te maken en zo af en toe eens door te vragen in de training. Door dezelfde mensen..... Verward héél apart Bloos

Gelukkig is mijn mening nog steeds niet veranderd en heb ik er nooit een probleem in gezien om een paard zo eens door te vragen Lachen

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:19

Aimee schreef:
talented schreef:

Probeer jij eerst maar even uit te zoeken wat het verschil is van trainen van een 4 of een 7 jarige! Mocht je dit begrijpen, trek dan opnieuw aan de bel!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:21

talented schreef:
Probeer jij eerst maar even uit te zoeken wat het verschil is van trainen van een 4 of een 7 jarige! Mocht je dit begrijpen, trek dan opnieuw aan de bel!

Dus een vierjarige moet je niet sterker maken? En een ruiter van een vierjarige valt niet onder iedereen?

Je berichten rijmen niet met elkaar, ongeacht de leeftijd van de paarden en daar hoef je dan niet gelijk iets persoonlijks van te maken.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:30

Aimee schreef:
talented schreef:

Dus een vierjarige moet je niet sterker maken? En een ruiter van een vierjarige valt niet onder iedereen?

Je berichten rijmen niet met elkaar, ongeacht de leeftijd van de paarden en daar hoef je dan niet gelijk iets persoonlijks van te maken.

Niet persoonlijk, ho ho, maar ik vind wel degelijk dat je een paard moet trainen naar zijn leeftijd en lichamelijke mogelijkheden. Bij een vierjarige moet je de tijd nemen om hem te laten ontwikkelen en daarvoor is het écht niet nodig om hem zo door te pakken als gebeurde op de foto's waar jij op doelt. Ik ga hier verder in dit topic geen discussie van maken, maar jij interpreteert mijn uitspraken op jouw eigen manier en dus anders dan bedoeld is.

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:46

zozo gezellig hier,

nistria , de foto's zien er goed uit je hebt twee hele leuke paarden onder je kont

voor de rest hier, iedereen heeft zijn eigen gedachtes over de training en opleiding van een paard. Aangezien meningen daar vaak over verschillen heeft een discussie geen enkele zin.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:53

Aimee schreef:
Dat er in het ene topic één foto staat en in het andere topic meerdere foto's zegt niets over de duur van het doorvragen.
In dat andere topic werd namelijk herhaaldelijk aangegeven dat het één lange zijde was, geschoten met een camera die gewoon een aantal foto's achter elkaar knipt en dan krijg je dus meerdere foto's met hetzelfde beeld.
Voor hetzelfde geld heeft Nistria de hele tijd zo gereden, maar is er toevallig één foto van geschoten.

)

Ok, heb je een punt, dat kun je van de foto's af niet zien. Alleen de leeftijd van mijn argumenten blijft nog over Knipoog
Hoe dan ook, ik lig er ook niet wakker van, evenmin als jij Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 19:17

Ziet er fijn uit hoor! Moooi paard en lijkt het makkelijk te doen! Ja

Laarzen ben ik minder weg van, maar ieder zijn ding he Knipoog