nieuwe instructeur, nieuwe methode ( nageeflijkheid).

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

McSquizzy

Re: nieuwe instructeur, nieuwe methode ( nageeflijkheid).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 09:41

Okee filmpje krijg ik via photobucket en Zippyvideos niet opgeload!! Stoom uit je oren
Iemand tips??

Hier is het HAW topic :
viewtopic.php?f=10&t=785159
Alleen jammer dat er zo weinig reacties op komen..

Oooow ik maak mensen enthousiast Knipoog
Je kan ook niet geloven wat voor een goed gevoel dat geeft om eindelijk die klik ( op rijtechnisch gebied dan) gemaakt te hebben!!!!!Dat heeft dus welgeteld van november 2005 tot nu geduurd... Er is nog superveel werk aan de winkel maar er is toch een mooi begin!!

Sanneh14 schreef:
Ziet er lekker uit! Lachen

*Ik ga vanavond de clubles proberen.. ben benieuwd hoe dat gaat met mijn paardje Knipoog *

Hoe ging jou clubles?

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 19:50

Het is echt superleuk om te lezen hoe enthousiast je bent! Gewoon lekker verder gaan met lessen bij deze man, hij geeft jou en je paard blijkbaar een goed en positief gevoel. Ik ga even bij je andere topic kijken Knipoog

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 09:34

McSquizzy schreef:
Okee filmpje krijg ik via photobucket en Zippyvideos niet opgeload!! Stoom uit je oren
Iemand tips??

Hier is het HAW topic :
viewtopic.php?f=10&t=785159
Alleen jammer dat er zo weinig reacties op komen..

Oooow ik maak mensen enthousiast Knipoog
Je kan ook niet geloven wat voor een goed gevoel dat geeft om eindelijk die klik ( op rijtechnisch gebied dan) gemaakt te hebben!!!!!Dat heeft dus welgeteld van november 2005 tot nu geduurd... Er is nog superveel werk aan de winkel maar er is toch een mooi begin!!

Sanneh14 schreef:
Ziet er lekker uit! Lachen

*Ik ga vanavond de clubles proberen.. ben benieuwd hoe dat gaat met mijn paardje Knipoog *

Hoe ging jou clubles?

ging wel.. maar het is wel weer een héél andere instructie. De 1 (van afgelopen zomer) zegt dat ik haal lang en laag moet houden, de andere (die van de tussenweg) zegt dat ik haar meer moet doorpakken, en dat ging wel lekker opzich op die manier, en donderdag van de nieuwe, die zegt dat ik alles vanuit verzameling moet doen, zonder al te veel te vragen. Wel leuk hoor op een andere manier, maar ik moet nog ff de klik vinden tussen haar en mij. Ik weet nu niet zo goed waar ik aan toe ben, maar de les was wel erg leuk Lachen

McSquizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 11:59

Hierbij het filmpje :

http://s197.photobucket.com/albums/aa16 ... a5322d.flv

In het begin zit ik inderdaad TE VEEL met mn handen te klieren. Hamer
Dus hebben we zaterdag vooral gewerkt aan het hoger houden van de handen + zo stil mogelijk + enkel nog n beetje "spelen" met de binnenhand en als hij zich heel licht maakt ook zelf van die handen afblijven.
Daar heb ik het moeilijk mee...maar dat komt hopelijk nog wel!!!

de les zaterdag ging in ieder geval ook weer PERFECT!!
Haha!
Ik kom van een lui paard dat niet aan het been was en nu moet ik mn been er nog maar aanleggen en hij is al vertrokken. Ook de tempowisselingen en overgangen gaan alsmaar beter.
Het is dus enkel nog halthouden waar ik heel veel last mee heb en waar verzet bij komt.