Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben benieuwd
Stravero schreef:...waarschiijnlijk wordt het er dan ook iets ontspannender van, het ziet er nu een erg klein beetje gespannen uit...

Mrmiami schreef:Naar buiten zal moeilijk gaan want hij is niet te hanteren op buitenrit dusja, en het is niet mn eigen pony he dusja, ik heb een gewoon 2weken in training, (nu nog 3dagen) en dan gaat hij gewoon weer terug naar zijn eigen baasje![]()
Maargoed ik zal er even bij zeggen, dat ik nu zelf ook M2 rijd, dus ik weet ook wel hoe je met sporen om moet gaan, en dat de fotos nou een beetje bedonderd eruit komen, tsja daar kan ik ook niets aan doen, ik beloof jullie morgen nieuwe foto's (miss overmorgen:P)
misz mel: jij weet waar ik het over heb, en dat laura hier ook problemen mee heeft...

lucifertje schreef:Waar ik me het meest over verbaas, is de tips om je beugels langer te doen. Ik zou ze juist korter maken, zodat je meer druk op je beugels kunt zetten en je hakken naar beneden kunt uitdrukken.
Verder vind ik het een leuke combinatie! ga zo door
ik begrijp ook niet hoe je ze zo opgetrokken krijgt, best elastisch 

Mloui schreef:Volgens mij is hij van Sjaantje hier op bokt geweest.
Mrmiami schreef:Mloui: ja klopt hij loopt in zeeland ja. Ik ga eens een kijkje nemen in haar profiel ben benieuwd. zijn naam is private dancer misschien zegt dat je iets