Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sneeuwpop schreef:Neem nou een ladder bijv. Als je die recht omhoog houdt, is hij veel zwaarder, dan wanneer je 'm onder je arm draagt.
Kuggur schreef:sneeuwpop schreef:Neem nou een ladder bijv. Als je die recht omhoog houdt, is hij veel zwaarder, dan wanneer je 'm onder je arm draagt.
Laat me raden; natuurkunde is niet je sterkste vak...
. En dan maar commentaar geven als er iets van word gezegd.. 'de pony vind het toch nog leuk, dus wat dan nog?' Zucht, een pony vind zoveel leuk maar die weet ook niet altijd wat goed voor hem is (en daarvoor hebben ze een verzorger/eigenaar).
guanacotje schreef:casanova schreef:netjes rijden en kunnen stilzitten en je pony dus niet storen vind ik wel belangrijk.
waar ik wel rekening mee houd is dat de grotere meiden wel in het zadel moeten passen,te groot voor het zade?,dan is het tijd voor een andere pony.
dus meiden van 14 in een 15 inch zadel?
dat vind ik niet kunnen.
Helemaal mee akkoord.
En een groter zadel nemen kan niet; want dan past het de pony niet meer.
Verder wil ik nog even reageren op de 'ik heb net gereden met een te kleine pony maar hij vond het wel leuk'-reacties.
Als het is een enkele keer is kan de pony het best leuk vinden, maar op termijn wordt het -hoe je het ook draait of keert- te zwaar voor hem/haar.
Als je uit je pony gegroeid bent, zoek dan gewoon een leuk paardje
Ikzelf zal gelukkig niet snel last hebben van te kleine pony's met mijn smurfgestalte van 1m50
rockyloveU schreef:tjah ik weet nooit zo goed of ik te groot voor mijn pony ben, ik zelf vind van niet
maar hier is een foto ( als dit niet de bdoeling is om foto's te plaatsen sorry !) : http://www.mijnalbum.nl/Album=YVSXVFEM
Ik ben de rechter
ben benieuwd
!
).

..