Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als eerste wil ik even zeggen dat ik het enorm leuke paardjes vind!
Gelukkig zien jullie nu zelf wel in dat het nogal onverstandig en gevaarlijk is om ze over zo'n hindernis te laten springen en dat is nu dan ook meer dan genoeg gezegd.
Lijkt me leuk om foto's te zien met nieuw hindernismateriaal, dus die mag je dan ook wel gaan plaatsen.
Siets schreef:Ging de gedachte er maar eens uit dat het altijd hoog moet... Liever laag en veilig dan hoog en zo'n zooitje.
!
)
denk volgende keer aan veiligheid
Gupjes schreef:Siets schreef:Ging de gedachte er maar eens uit dat het altijd hoog moet... Liever laag en veilig dan hoog en zo'n zooitje.
En dat is nu vrij duidelijk neem ik aan? HEt is hoog, het is onveilig het is niet haar paard. Het is nu allemaal wel duidelijk, ze geeft toe dat het niet verstandig was, en dat er nieuw springmateriaal wordt aangeschaft! KAn er nu weer een normale gang van zaken komen, want als er IEDERE keer dat er iets spectaculairs is half bokt moet reageren, worden de mod's op ten duur ook wel een beetje kierewiet.
Dus een deal dat als er nog iets NIET gezegd is, dat gezegd word? Want het is nu toch duidelijk!?

hoe groot zijn ze ?? 
je kunt zien dat ie er plezier in heeft.. hij basculeerd goed af en toe een beetje een onregelmatig voorbeen maar dat kan een moment opname zijn!
zou zeggen neem springles.. Verder vind ik dat een paar mensen hier op bokt weer lekker kinderachtig zijn.. De gene met de grootste B*K heeft ook wel eens een fout gemaakt of iets gedaan wat niet door de beugel kan niet iedereen is perfect.. AMEN
Citaat:Ja en jij zegt nu nog even 20 keer dat het wel duidelijk is. Ik mag mijn mening toch wel hebben? Kom nou...
Maysie schreef:Vind het leuke paarden vooral die bonte maar ik vind het levenslink zulke hindernissen. Want het zou me niks verbazen dat als ze een balk meenemen de hele zooi mee nemen en dan krijg je dikke blessures
lailapri schreef:Volgens mij hebben veel mensen die hier reageren ook wel gekke dingen geprongen en bijzondere hindernissen gemaakt. Waarom moet dit dan zo zwaar afgestraft worden als iemand er foto's van plaatst.
Jullie weten waarschijnlijk inmidels beter, geef tips en opbouwende kritiek, wat vind je er niet goed aan, waarom niet, wat zijn de gevolgen en wat kan een mogelijke oplossing zijn. Als een iemand goed en duidelijk antwoordt geeft hoeft het ook niet herhaald te worden en kan ieder toevoegen wat hij toe te voegen heeft. Zo blijft het een leuk maar leerzaam topic en zal de ts eerder gaan nadenken hoe het anders kan. Als de sfeer negatief wordt wat nergens voor nodig is, lokt dat vaak hele andere dingen uit de tent. Een ts die niet meer op bokt komt (en misschien not zo doorgaat als ervoor) of een slechte naam voor bokt, etc.
Ik vind de pony's erg mooi en ze kunnen goed springen,nu alleen nog goede hindernissen en misschien wat tips van andere hoe je ze netjes over een hindernis krijgt zonder echt te moeten jagen. Misschien heb ik over dingen heen gelezen en is mijn berichtje nu ook dubbel, maar 3 pagina's over hetzelfde is niet weinig.
Gupjes schreef:Citaat:Ja en jij zegt nu nog even 20 keer dat het wel duidelijk is. Ik mag mijn mening toch wel hebben? Kom nou...
NAtuurljik mag je je eigen mening wel hebben, maar zou jij het fijn vinden om 30 keer de grond in gestampt te worden? Ik dacht het niet! Het gaat erom dat je er wat van leert. Je hoeftr niet zo naar me uit te halen omdat ik het voor de TS opneem, ze bekent haar fouten, wat is er dan nog mis? Dan hoeven er toch geen tig pagina's vol geschreven te worden of wel?!
vrijheid van meningsuiting, jij zegt wat jij wil, een ander zegt wat zij wil
dees_daan schreef:Gupjes schreef:Ja en jij zegt nu nog even 20 keer dat het wel duidelijk is. Ik mag mijn mening toch wel hebben? Kom nou...
NAtuurljik mag je je eigen mening wel hebben, maar zou jij het fijn vinden om 30 keer de grond in gestampt te worden? Ik dacht het niet! Het gaat erom dat je er wat van leert. Je hoeftr niet zo naar me uit te halen omdat ik het voor de TS opneem, ze bekent haar fouten, wat is er dan nog mis? Dan hoeven er toch geen tig pagina's vol geschreven te worden of wel?!
jij bepaald niet wat iemand wel of niet zegtvrijheid van meningsuiting, jij zegt wat jij wil, een ander zegt wat zij wil