Winnatoe @ strand!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PaysBas

Re: Winnatoe @ strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:06

Beste Amazone,

Heel veel plezier met het pootje baden van je eigen pootjes want op de wijze hoe jij dat doet is toch heel eenvoudig Knipoog

Ulony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:09

tja je weet wat ze zeggen heah de beste stuurlui staan aan wal! iedereen weet het toch beter dan jij!!! Al die anderen kennen jou pony natuurlijk veel beter! damn hey mijn pony is 1.45 en soms spring ik daar ook nog wel eens op ik ben 1.90! ja ziet er niet uit, maar mijn pony loopt alleen maar met dr oortjes naar voren! en wil graag hard! dus de grote van een pony zegt niets over de sterkte ervan! kleine pony's kunnen vaak meer hebben dan grote!!! ik wou dat er meer mensen de moeite namen om hun pony lekker te laten genieten bij het water! ipv elke dag die rondjes door dezelfde binnenbak om maar te trainen voor weet ik veel wat! deze pony heeft een heerlijke dag gehad als ik dat kan afleiden van de foto's!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:10

Je kan ook je pony meenemen na het strand aan de hand of met de fiets. Er zijn zoveel manieren om je paard te laten genieten hoor

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:11

Op zich vind ik de lengte niet zo een probleem. ja mooi is anders en als je niet zo zwaar bent..
Maar hang niet alleen je neusriem wat hoger, doe meteen je bit ook wat omhoog..die hangt nu halverwege de mond en lijkt me niet zo prettig in de mond van je pony.

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:14

leuk ponytje! Heeft het erg anar zn zin zo te zien. Ben het met veel eens wat hier gezegd word (dekje, zadel, peesjes)..je bent idd te lang maar als je seriieus 38 kg weegt...is dat heus niet te zwaar hoor!

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:15

ziet er leuk uit ! maar je beenbeschermers zijn echt te gróót !
en ik ga niks zeggen over je lengte want dat staat er ook geen kritiek ! volgens mij moeten sommigen dat even lezen waaschijnlijk weet ze zelf ook wel dat ze te groot is dus ! / ( niet boos bedoelt hoor .. maar is voor ruiter niet zo leuk om te horen , terwijl ze het wel weet ! )_
veel succes veder

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:19

Sorry maar dit vind ik echt niet kunnen.
Tuurlijk kan je met jou lengte nog wel een rondje hobbelen op deze pony maar jij bent 1 uur heen, 1 uur terug en 1,5 uur daar geweest, je hebt dus 3,5 uur gereden, dat vind ik echt te veel met jou lengte en dit paardje.....
Niks mis met 3,5 uur rijden, als er een passend iemand op zit...

@ Ulony, tuurlijk een lekker rondje hobbelen kan best, maar dit niet

En TS, als je echt 1,68 m 38 kg bent had je al lang in het ziekenhuis opgenomen geweest wegens anorexia want met dat gewicht is gewoon onmogelijk met die lengte om gezond te zijn, groeistuipen of niet, iedereen met deze lengte en dat gewicht is in naam anorexia patient.......

edit:
daarnaast passen je zadel en peesbeschermers niet en zit je neusriem te laag.
Nogal makkelijk zeggen dat de eigenaar (je kleine buurmeisje) het goed vind, hoeveel weet zo'n meisje al?
Sorry maar je bent gewoon echt heel fout bezig, als je die pony pijn wil laten hebben ben je in mijn ogen op de goede weg, hoe kan je in hemelsnaam met jou lengte op zo'n kleine pony met een slecht zittend zadel gaan rijden? Zo'n tijd? met slecht zittende peesbeschermers en een neusriem die fout zit?
Laatst bijgewerkt door ladymagic op 04-05-07 13:32, in het totaal 3 keer bewerkt

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:20

Je bent echt veellste groot ! maar dat heb je nou al vaak genoeg gehoord dus ik zeg er niks meer over ..Heel schattig paardje zit er gezellig uit!
Groetjes Lisa

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:21

Shirley_ schreef:
Ze vroeg niet om kritiek over haar lengte!! Waarom maakt iedereen zich zo druk over haar lengte? Ze komt er alleen onderuit, maar het ponytje houdt haar MAKKELIJK en het ponytje heeft het reuze naar haar zin!!

Het is niet zozeer de lengte of het gewicht wat het probleem is, maar het niet passende materiaal waar de pony last van heeft. Doordat haar spullen (zadel, peesbeschermers enz) al niet in orde zijn én zij ook nog eens te groot is word het wel een probleem. Iedereen kan zien dat de peesbeschermers en het zadel niet passen, dus gebruik ze dan niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:23

WiskyBokjes schreef:
Sorry maar er staat : NIET ZEUREN OVER MIJN LENGTE...
wat gebeurt er alleen maar zuere of lengte.
ze weet et al hoor Knipoog
Maar ziet er leuk uit, ik zeg niks Knipoog
Je weet het vast zelf wel en voor 1 keertje kan et geen kwaad Tong uitsteken
Kuss

Dan moet ze hier niet plaatsen, dan kun je dit verwachten.....

Jeetje mensen, het is vast wel duidelijk bij haar.....ik was trouwens ook te groot voor een pony en rijd er hééééééééééééééééééééééééél soms nog even op, 1 sprongetje of 1 keer per 2 maanden ofzo een korte buitenrit.
Enfin, ziet er leuk uit!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 14:12

even in je profiel gekeken,, je hebt een eigen pony waar je veel mee rijd,, kijk in je profiel en daar staat als eigen pony een shetlander Lachen wat klopt er niet Tong uitsteken

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 19:05

jij bent te groot, peesjes zijn te groot, dekje is te groot, zadel is te groot, de tijd dat je gereden hebt is te groot.
verder is het wel een hele leuke pony Lachen

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 19:09

Als je dit soort foto's plaatst op bokt, weet je gewoon dat je commentaar krijgt! Knipoog ..

Je bent veels te groot meid, zelfs voor événtjés Lachen .. Ga een grotere pony zoeken!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 19:10

hihi ik geloof niet dat je 38 kilo bent
maarja het andere commentaar is al gegeven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 19:11

Haha leuk beestje Haha!.

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 19:17

ik vind dat het nog best kan voor 1 keertje Lachen ! Je hebt lange benen maar bent niet te zwaar en dát is wel belangrijk!
En de pony heeft plezier, en zolang die je nog kan dragen Lachen

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 19:30

Ik vind het ook geen zicht, 5 minuten erop hobbelen was al lang genoeg geweest, je belast je pony's rug wanneer je er uren nonchalant gaat opzitten.
Bovendien weeg je absoluut geen 38kilo (geloof me, ik spreek uit ervaring, heb het zelf niet meegemaakt, en meer zeg ik er niet over) . Wanneer je 38 kilo weegt zal je niet meer op een pony kunnen kruipen, je zit eigenlijk op het randje van dood en leven. 48kilo is denk ik meer een gewicht voor jou (en dat is geloof ik ook al iets ondergewicht)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 20:57

Nicky__ schreef:
jij bent te groot, peesjes zijn te groot, dekje is te groot, zadel is te groot, de tijd dat je gereden hebt is te groot.
verder is het wel een hele leuke pony Lachen

Of de pony is gewoon te klein Clown
Maar idd, ze is te groot, maar dat weet ze nou vast wel lijkt me Lachen

baukje_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 21:04

Aah schattig pony!

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 21:17

Hele leuke pony! Zo lekker in het water 'trappelen'.
Lijkt me echt heerlijk als er een strandje dichtbij is!
De foto's zijn ook leuk, goede timing foto gemaakt toen hij/zij met het water spartelde!
Of deed ie het heel de tijd Clown

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 21:52

Ik vind dat het best kan hoor, ik zie dat ze allebei plezier hebben en de pony heeft zo te zien geen last van haar. Mooie foto's, ik ben vanmiddag ook naar buiten geweest Haha! moet je even bij JITP kijken Tong uitsteken Maar als ik jou was zou ik buiten wel een cap op doen, je weet maar nooit wat er gebeurt.

Xx DeSs

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 09:15

ah ziet er leuk uit zeg!!
jullie hebben vast en zeker genoten Vingers aflikken

Lydjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 09:22

whisperramse schreef:
Ik vind je echt té groot!
Zels voor 1 keer vind ik het niet kunnen Nagelbijten / Gniffelen
Heb je echt 2.5 uur gereden op die pony?

Leuke foto's en ik ben zeker dat ik het meisje van 9 er liever op zie zitten Knipoog

Ze is misschien wat te groot ja, Maar je ziet toch dat die pony super lol heeft! Ik zie op geeneen foto dat die pony zijn oren in z'n nek heeft!

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 09:23

Hey hey,

wat een leuke pony joh. erg mooi koppie. maar de neusriem zit inderdaad te laag voor dat type. een paar gaatjes hoger en hij zit goed. Ik wou dat ze hier een strand hadden Haha!
gelukkig wel een paar meertjes.

en over je te groot zijn. ik vind je wel te groot maar zo te zien kan de pony het wel dragen. 2,5 uur is lang maar je weet niet wat ze 2,5 uur hebben gedaan.
de pony zit er tevreden uit, dat is voor mij het belangrijkste.

groetjes pelll

Lydjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 09:26

kiss_lotte schreef:
ArlandoO schreef:
1.68m en 38kilo
Volgens mij kunnen ze je dan komen opvegen Knipoog

Leuke foto's, lekker zo door het water. Vond die van mij ook altijd geweldig Tong uitsteken

38 kilo is misschien aan de lichte kant,maar ik ben heus geen anorexia pasient hoor Knipoog

Dat geloof ik goed! Ik ken zo veel mensen die zo zijn als jij, sommige mensen zijn gewoon dun gebouwd!