Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
blacklight schreef:Verder krijgt ze les van 2 zwarte tour ruiters en die staan allebij achter het bit.

verder is het een leuk stel. gaat vast wel goed komen..
! En echt fijn dat ze er zoveel plezier aan beleeft !
ziet er leuk uit
!
Let je er wel op dat ze haar voeten niet te ver in de beugels steekt, want als ze er wel af valt kan ze blijven hangen.
Succes verder.. blacklight schreef:We hebben naar aanleiding van het toppic vanavond zonder gereden, dat ging helemaal mis. De pony heeft dus de komende weken geen een bit meer in dus heeft ook geen last meer van het pessoabitje
blacklight schreef:De sporen zijn omdat de pony nogal regelmatig bokt. Een flinke tik van de zweep lijd meteen tot het ziekenhuis. De sporen van 0,5 cm zijn dus om er een keer in te prikken als nodig is. Verder als je goed leest staat er dat het pessoabit is om de pony de goede kant in te sturen en niet omdat hij er vandoor gaat.
knabbelgirl schreef:ze zijn leuk hoor samenIk ga geen commentaar geven want ik denk dat nu plezier belangrijker is
Demone schreef:blacklight schreef:De sporen zijn omdat de pony nogal regelmatig bokt. Een flinke tik van de zweep lijd meteen tot het ziekenhuis. De sporen van 0,5 cm zijn dus om er een keer in te prikken als nodig is. Verder als je goed leest staat er dat het pessoabit is om de pony de goede kant in te sturen en niet omdat hij er vandoor gaat.
Altijd dus?
Sorry maar als zoveel kleine ruitertjes op wedstrijd ook met pessoa rijden omdat ze hun pony anders niet kunnen houden, blijf dan alsjeblieft thuis en rijd wedstrijden wanneer je ook daadwerkelijk kunt rijden.
blacklight schreef:Het blijft toch altijd wel iets, als ik er een ervarener iemand op zet is het weer zielig omdat die te groot is of te zwaar. Ik ken geen kleine kinderen die deze pony aankunnen. De pony heeft met al die "scherpe" hulpmiddelen al veel geleerd, en door deze hulpmiddelen weet hij veel beter wat er van hem verwacht wordt en is het voor hem veel duidelijker.
Als ik niet had gesprongen was het weer zielig dat de pony altijd hetzelfde doet en nooit afwisseling heeft. Zo blijft het altijd wel iets.
blacklight schreef:We hebben naar aanleiding van het toppic vanavond zonder gereden, dat ging helemaal mis. De pony heeft dus de komende weken geen een bit meer in dus heeft ook geen last meer van het pessoabitje