en jammer dat muziek er onder gemonteerd is ..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De muziek vind ik ook heel erg leuk
BarbaLala schreef:Lekkere muziek eronder zeg!
vind alleen de overgangen in de muziek ook niet helemaal fijn.
en gefeliciteerd natuurlijk!
Las dat je z1 rijdt met een oud manegepaard, klopt dat?

!! NinaTijger schreef:deze kan ik voor je beantwoorde
figaro is 20 jaar en loopt idd manege lessen,
haar pony nonny is verkocht, hier reed ze Z2 mee, ze heeft een jong ding gekocht maar word nu beleerd,
zolang ze nog niet op zolo rijd, rijd ze hem en start ze wedstrijden

Cayenne schreef:Oei, dit is wel enorm naar de hiphop-kur die Laurens van Lieren deed zeg. Vrijwel de exact zelfde muziek komt er in voor. Niet erg origineel
Voor de rest vind ik het wel redelijk netjes gereden, maar ik vind de muziek eigenlijk niet bij jullie passen, en dan ook nog erg nage-aapt

En fijn gereden! 
ik vond het gewoon even grappig Noujaa veel succes nog op wedstrijden
Jiill_ schreef:HeY,
Ik vind het een hele mooie kür die je hebt gemaakt![]()
![]()
Vind je het niet irritant dat al die mensen om je ring rijden ?
Ik zou echt para worde en mijn pony ook denk ik!
Haha, ik vond wel grappig, er komt ook een ( hoogstwaarschijnlijk, ivm hoedje ) Z ruiter langs en die rijd op het verkeerde been licht hahaik vond het gewoon even grappig Noujaa veel succes nog op wedstrijden
![]()
![]()
Doegg ׳
Zorrie Knorrie
bruin schreef:Om precies te zijn : ( volgens mij )Figaro loop nu inderdaad in de manege, maar heeft natuurlijk in voorgaande jaren wel al zijn beste beentje voor gezet. Een superknol die ondanks zijn leeftijd nu voor Nancy nog enorm zijn best doet.
Dit jaar zal hij zowel voor haar als in de manege ingezet worden, natuurlijk wel in onderling overleg want veel uren hoeft hij op zijn leeftijd niet meer te lopen. Dus sommige dagen rijdt Nancy en andere dagen loopt hij een uurtje in de les.
Voor iedereen duidelijk nu ?
Succes verder met Figaro en met Zolo.