Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wij hoeven ons bijvoorbeeld helemaal niet te selecteren en mogen vrij in schijven hier
Hebben ook 2 proeven op 1 dag, net als een normale wedstrijd.Goofke schreef:Leuk Inge dat je een spandoek gaat makenEn denk dat iedereen nu voor elke wedstrijd hun frontriemen komen inleveren

Frontriemen
MyWishMax schreef:Het is ook met selectie voor RK andersWij hoeven ons bijvoorbeeld helemaal niet te selecteren en mogen vrij in schijven hier
Hebben ook 2 proeven op 1 dag, net als een normale wedstrijd.
Je merkt hier totaal niet dat het een RK is
( ff niet ontopic: Jij doet toch ook mee met de NRPS kampioenschappen 12 mei ??
)
) Riswa schreef:Ziet er gaaf uit! Mag je trots op zijn!
) __Marloes schreef:De reserve hoeft bij ons er niet bij te zijn
Maar wij pakken altijd de laatste, die zet de neus van de pony tegen de 1e aan en de 2e rijdt er bijna tegen, en dan zo verder. Er staat wel ponylengte afstand.
Loesje88 schreef:ik weet niet of dit bij viertallen ook zo is hoor, maar bij een caroussel, 12 man dus, is het neus aan staart, dus geen paard/pony lengte afstand...
Loesje88 schreef:__Marloes schreef:De reserve hoeft bij ons er niet bij te zijn
Maar wij pakken altijd de laatste, die zet de neus van de pony tegen de 1e aan en de 2e rijdt er bijna tegen, en dan zo verder. Er staat wel ponylengte afstand.
ik weet niet of dit bij viertallen ook zo is hoor, maar bij een caroussel, 12 man dus, is het neus aan staart, dus geen paard/pony lengte afstand...
Op de meeste foto's van ons kan wel een ponytje tussen.. we hebben er ook geen commentaar op gekregen van de jury dus dit zal wel goed wezen
) 
Ik upload ze wel even! Ldinalover schreef:Goofke schreef:Leuk Inge dat je een spandoek gaat makenEn denk dat iedereen nu voor elke wedstrijd hun frontriemen komen inleveren
Hahaha
Ja, voor het spandoek moet ik even een tekst bedenken
Ik zal me alvast gaan voorbereiden op deFrontriemen
Ldinalover schreef:Hop hop hop, de smurfen in volle galop, op weg naar de top

xLuus schreef:Ldinalover schreef:Hop hop hop, de smurfen in volle galop, op weg naar de top
Hier ben ik het mee eens, het ziet er gewoon super goed uit!
Mooi kleurtje van de teneu! Leuke pony's! geen aanmerkingen ofzo!
Ga zo door !

haha we geven jou positie maar de schuld inge
Nee hoor grapje valt wel mee ..dat onbenullige
)
Kylan schreef:Ziet er netjes uit hoor! Jammer dat de kopruiter nog al eens haar handen breed zet om de pony rond te houden.
Die pony die als tweede loopt, die komt me enorm bekend voor. Is dat soms Independent?

Coooool
Vandaar dat ik hem herken. ( En natuurlijk zat z'n baasje ook bij ons in het NOV-topic
)