Succes ermee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa"]
[quote="#Ymke# schreef:Bedankt runningkawa en bedankt steef![]()
Citaat:Zelden dat ik een paard zo mooi rond en nageeflijk heb zien lopen, lekker voorwaarts neerwaarts.
Ik kan zien dat je geoefend hebt hoor.
Netjes!
Sanja schreef:
Maar schijnbaar wil jij alleen maar foto's zien van mooie ronde paarden, jammer ik zou bijna medelijden krijgen met jou paard want dan krijg ik gelijk het idee dat het arme dier alleen maar diep en rond moet lopen en nooit eens mag uiten hoe hij zich voelt, je rijd zeker erg vaak met hulpteugels en de slof ?
Zo kom je op mij wel over !
Sorry maar ik zeg eerlijk mijn mening.
Ik denk dat je ff wat meer van mij moet lezen want als er iemand is die nooit met slof rijd ben ik het wel
En hij loopt zeker rond en diep, maar ook voorwaarts neerwaarts, wel over de rug!!!
Het is nu eenmaal duidelijk dat jij de pik op Ymke hebt en er alles aan doet om de boel op te fokken bij de anderen, dat vind ik geen stijl.
In het volgende bericht kun je lezen waarom ik zo reageer
Mijn mening is ga eerst zelf nog maar eens flink wat meer over paarden leren en geef dan nog maar eens je mening.
Is een paar honderd paarden gereden en ingereden hebben nog niet genoeg dan?
Vroeger had ik een dagboek en zat toen al over ruim honder, daarna ben ik pas veel gaan rijden en heb ik het niet meer bij gehouden
Citaat:Dit vond ik wel een mooie foto, zijn achterhand treedt hier echt mooi onder. Hij mag van voor nog wat lager, maar hij gebruikt i.i.g zijn rug!