navaja @ work in de les.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

love_supream

Re: navaja @ work in de les.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 20:37

mariki10 schreef:
supermooie pony Lachen
Commentaar is verder genoeg gegeven, vind het persoonlijk wel jammer dat er zo'n hartje in zijn kont staat Clown

Mee eens

IK vindt die pony zoo echt verknalt vindt je dat mooi ik vindt het persoonlijk ERG lelijk

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 10:38

uhm hoor je in deze topic geen rijtechnisch commentaar te geven i.p.v. uiterlijk commentaar???

Dat jij het hartje lelijk vind is jou mening, en zij vind het wel leuk. Ga dan niet haar mening lopen afkatten ofso Verward Koop een lolly en vier het feit dat je het lelijk vind, of zoek een leven. Helpt ook nog wel eens tegen dit soort reacties Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 10:44

verography schreef:
uhm hoor je in deze topic geen rijtechnisch commentaar te geven i.p.v. uiterlijk commentaar???

Dat jij het hartje lelijk vind is jou mening, en zij vind het wel leuk. Ga dan niet haar mening lopen afkatten ofso Verward Koop een lolly en vier het feit dat je het lelijk vind, of zoek een leven. Helpt ook nog wel eens tegen dit soort reacties Knipoog

Daar ben ik het mee eens.
Ik vind het een leuke pony Lachen Succes nog met hem !!
Xx

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 10:53

verography schreef:

Um nou voor zover ik weet, mag je 'commentaar' geven op datgene wat je ziet?
En oke afzeiken gaat dan iets te ver..
Maar gewoon zeggen, moet kunnen..
Dat is bokt Knipoog

Ikkuh_Rolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 10:55

Wat een super combinatie !!
Super mooie pony !!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 11:56

Born2BCrazy schreef:
Dat is bokt Knipoog

Het ging mij meer om de manier waarop. Ze typte het echt zo van: "Ben je gek ofso dat je het leuk vind". dat ken er bij mij dan even niet in Knipoog

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 11:58

Ziet er echt super uit!
- Leuk setje
- Lekker ontspannen
- super mooie pony! ( echt super mooi Bloos! )

Echt leuk! Lachen

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 15:32

love_supream schreef:
mariki10 schreef:
supermooie pony Lachen
Commentaar is verder genoeg gegeven, vind het persoonlijk wel jammer dat er zo'n hartje in zijn kont staat Clown

Mee eens

IK vindt die pony zoo echt verknalt vindt je dat mooi ik vindt het persoonlijk ERG lelijk

wat je zegt persoonlijk...ik vindt het bij der passen en toen hij er net op zat was het natuurlijk mooier ...nu komt de zomervacht weer en verdwijnt het hartje... echter vind ik het heel jammer dat je niet gewoon want kunt vertellen over het rijden f iets dergelijks..

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 15:34

Born2BCrazy schreef:
verography schreef:

Dat is bokt Knipoog

vind ik ok vrijheid van meningsuiting maar om het nu op zo een manier te zeggen komt niet echt leuk ver reageer dan niet..

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 15:35

Lauraapje schreef:
Ziet er echt super uit!
- Leuk setje
- Lekker ontspannen
- super mooie pony! ( echt super mooi Bloos! )

Echt leuk! Lachen

bedankt.... zelf ben ik natuurlijk supertrots op me meisje Pling Pling

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 17:06

verography schreef:
Born2BCrazy schreef:
Dat is bokt Knipoog

Het ging mij meer om de manier waarop. Ze typte het echt zo van: "Ben je gek ofso dat je het leuk vind". dat ken er bij mij dan even niet in Knipoog

nee dat ben ik wel met je eens Ja

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 17:07

ik reageerde op
Citaat:

Maar de manier waarop is idd niet zo lief Knipoog

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 19:22

owke, misverstand verholpen Haha!

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 21:18

fijn....ik vraag om tips en tops en niet afkatten...zijn er nog mensen met handige tips....

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:07

Ziet er goed uit Jorin,wanneer is je volgende landelijke wedstrijd of heb ik dat misgelezen Bloos ? De barbiepony Navaja Haha!! Blijf der echt een gaaf ding vinden met hele leuke passen! Setje staat der erg leuk.Veel succes er verder mee.

xx melis

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 21:12

hey melis...bedankt voor je leuke reactie...het is en blijft een echte barbie zoals jullie zeggen vooral als ze in het roze is natuurlijk....onze volgende landelijke is 6 mei en dan nemen we het tegen jou en tamera op...dus maak je borst maar nat hahaha neej ho0r...als k me puntjes maar rijd,,,

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 09:31

jeetje zeg, wat een gezeik over een hartje. ik vind het wel leuk. en gelukkig en eigenaar zelf ook. jullie hoeven echt niet bang te zijn dat er een landelijke plicht tot hartjes maken op je paard z'n kont komt hoor! Rolleyes

zelf denk ik te zien dat er bij de eerste foto's niet genoeg voorwaarts wordt gereden. de achterhand zit er niet onder en daardoor kan hij van voren ook niet fijn rond komen. rij hem goed voorwaarts, d.m.v (schijn)overgangen, firguren, tempowisselingen etc. daarbij is het de kunst hem meer voorwaart te laten lopen op jouw been, dus hem actiever te maken.
hou je handen netjes naar voren, belemmer hem vooral niet van voren. als hij je hand zoekt vang hem dan op, maar ga niet trekken.

ik vind het echt een superleuke pony!!! hoe groot is hij? want hij lijkt tamelijk klein, maar jij past er wel heel mooi op! Lachen

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 10:29

milo schreef:
jeetje zeg, wat een gezeik over een hartje. ik vind het wel leuk. en gelukkig en eigenaar zelf ook. jullie hoeven echt niet bang te zijn dat er een landelijke plicht tot hartjes maken op je paard z'n kont komt hoor! Rolleyes

zelf denk ik te zien dat er bij de eerste foto's niet genoeg voorwaarts wordt gereden. de achterhand zit er niet onder en daardoor kan hij van voren ook niet fijn rond komen. rij hem goed voorwaarts, d.m.v (schijn)overgangen, firguren, tempowisselingen etc. daarbij is het de kunst hem meer voorwaart te laten lopen op jouw been, dus hem actiever te maken.
hou je handen netjes naar voren, belemmer hem vooral niet van voren. als hij je hand zoekt vang hem dan op, maar ga niet trekken.

ik vind het echt een superleuke pony!!! hoe groot is hij? want hij lijkt tamelijk klein, maar jij past er wel heel mooi op! Lachen

dank je wel...ik ben idd bezig met veel scijnovergangen en vee figuren ....de eertse ft´s zijn van het begin van de les en ik moest daar m rectie op me bee te krijgen veel ort en snel wijken en dan vooral het tempo heel laag houden vandaar waarschijnlijk een achterhand eronder...afgelopen vrijdag 27-04 weer les gehad en dit ging echter echt suer...ik had wat probleempjes met het contact op mijn linkerhand als ik rechtsom reed...als ik cntact wilde of iets vroeg daar deed ze meteen der hoofd omhoog en rennen met der kaken p elkaar op zo een moment heb ik niets te vertellen...dus in de les oefeningen mee gekregen en gedaan natuurlijk waarop ze heel fijn reageert en dus fijn gaat lopen....
de ¨pony is maar 1.29 ....al vind k zelf dat ze iets groter toont dan ze is door dat ze best stevig gegbouwd is..

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 20:14

ik wil tog nog even iedereen bedanken voor alle tïps en leuke reacties....zondag 6 mei weer wedstrijd en ik weet nu waar ik buiten onze rijtechnische probleemjes(die iedereen wle heeft) ng meer aan kunnen werken....