mariki10 schreef:supermooie pony
Commentaar is verder genoeg gegeven, vind het persoonlijk wel jammer dat er zo'n hartje in zijn kont staat
Mee eens
IK vindt die pony zoo echt verknalt vindt je dat mooi ik vindt het persoonlijk ERG lelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mariki10 schreef:supermooie pony
Commentaar is verder genoeg gegeven, vind het persoonlijk wel jammer dat er zo'n hartje in zijn kont staat
Koop een lolly en vier het feit dat je het lelijk vind, of zoek een leven. Helpt ook nog wel eens tegen dit soort reacties
verography schreef:uhm hoor je in deze topic geen rijtechnisch commentaar te geven i.p.v. uiterlijk commentaar???
Dat jij het hartje lelijk vind is jou mening, en zij vind het wel leuk. Ga dan niet haar mening lopen afkatten ofsoKoop een lolly en vier het feit dat je het lelijk vind, of zoek een leven. Helpt ook nog wel eens tegen dit soort reacties
Succes nog met hem !!verography schreef:uhm hoor je in deze topic geen rijtechnisch commentaar te geven i.p.v. uiterlijk commentaar???
Dat jij het hartje lelijk vind is jou mening, en zij vind het wel leuk. Ga dan niet haar mening lopen afkatten ofsoKoop een lolly en vier het feit dat je het lelijk vind, of zoek een leven. Helpt ook nog wel eens tegen dit soort reacties
Born2BCrazy schreef:Um nou voor zover ik weet, mag je 'commentaar' geven op datgene wat je ziet?
En oke afzeiken gaat dan iets te ver..
Maar gewoon zeggen, moet kunnen..
Dat is bokt
)

love_supream schreef:mariki10 schreef:supermooie pony
Mee eens
IK vindt die pony zoo echt verknalt vindt je dat mooi ik vindt het persoonlijk ERG lelijk

Born2BCrazy schreef:verography schreef:uhm hoor je in deze topic geen rijtechnisch commentaar te geven i.p.v. uiterlijk commentaar???
Um nou voor zover ik weet, mag je 'commentaar' geven op datgene wat je ziet?
Dat is bokt

Lauraapje schreef:Ziet er echt super uit!
- Leuk setje
- Lekker ontspannen
- super mooie pony! ( echt super mooi)
Echt leuk!
verography schreef:Born2BCrazy schreef:Um nou voor zover ik weet, mag je 'commentaar' geven op datgene wat je ziet?
Dat is bokt
Het ging mij meer om de manier waarop. Ze typte het echt zo van: "Ben je gek ofso dat je het leuk vind". dat ken er bij mij dan even niet in
Citaat:uhm hoor je in deze topic geen rijtechnisch commentaar te geven i.p.v. uiterlijk commentaar???

? De barbiepony Navaja
! Blijf der echt een gaaf ding vinden met hele leuke passen! Setje staat der erg leuk.Veel succes er verder mee.

milo schreef:jeetje zeg, wat een gezeik over een hartje. ik vind het wel leuk. en gelukkig en eigenaar zelf ook. jullie hoeven echt niet bang te zijn dat er een landelijke plicht tot hartjes maken op je paard z'n kont komt hoor!![]()
zelf denk ik te zien dat er bij de eerste foto's niet genoeg voorwaarts wordt gereden. de achterhand zit er niet onder en daardoor kan hij van voren ook niet fijn rond komen. rij hem goed voorwaarts, d.m.v (schijn)overgangen, firguren, tempowisselingen etc. daarbij is het de kunst hem meer voorwaart te laten lopen op jouw been, dus hem actiever te maken.
hou je handen netjes naar voren, belemmer hem vooral niet van voren. als hij je hand zoekt vang hem dan op, maar ga niet trekken.
ik vind het echt een superleuke pony!!! hoe groot is hij? want hij lijkt tamelijk klein, maar jij past er wel heel mooi op!