Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En we hebben allemaal wel eens een prutsdag, alleen zou ikzelf dan liever betere foto's op een forum zetten, maarja.
dierfysio schreef:Probeer erop te letten dat je zadel goed ligt; ook op lager niveau is dat heel belangrijk om blessures bij je paard te voorkomen.
Verder is er al genoeg gezegd over je rijkunst.En we hebben allemaal wel eens een prutsdag, alleen zou ikzelf dan liever betere foto's op een forum zetten, maarja.
Tenslotte: je draag geen cap. Bewuste keus? Ik vind het onverstandig.
KwpnLovea schreef:ienna schreef:Tjojge jonge daar gaan we weer, dit meisje is zó goed in liegen! En nee, dislectiesch is ze niet! Een grote mond heeft ze wel, achter haar computer dan en nee tegen commentaar kan ze al helemaal niet! Succes Merlijn, ga vooral zo door!
sorry hoor maar dislectiesch schrijf je niet zo tjonge thjonge dat weet ik zelfs
dom he jezelf veraden, aangezien er nu ook geen spelfout tussen zit. IceEva schreef:Even een vraagje, waarom plaats je foto's van je paard als het een pest dag was en het helemaal niet lekker ging? Dan kun je dit commentaar verwachten.. Ik vind dat je ook wel wat minder bijdehand mag doen, zie je laatste reactie.
_Kelly schreef:IceEva schreef:Even een vraagje, waarom plaats je foto's van je paard als het een pest dag was en het helemaal niet lekker ging? Dan kun je dit commentaar verwachten.. Ik vind dat je ook wel wat minder bijdehand mag doen, zie je laatste reactie.
ben ik het mee eens. het lijkt me logisch dat als het niet zo goed ging dat je dit wel kan verwachten, je kunt 3 dingen doen . 1. geen foto's meer plaatsen als het niet goed gaat. 2. niet gelijk een grote mond terug geven als iemand commentaar levert. het is meestal alleen maar om je te helpen maar dat vat je blijkbaar hélemaal verkeerd op 3. probeer wat met het commentaar te doen en blijf rustig. ga er niet gelijk met je vuist op het toetsenbord want we bedoelen het echt niet verkeerd.
succes er nog mee.
en zonder cap rijden, eigen keus
KwpnLovea schreef:bedankt hoor
leonie456 schreef:Leuke pony, probeer wat meer de ontspanning op te zoeken, bijv. door haar(of hem?) wat ronder te rijden met de buitenteugel. Succes nog!
probeer voortaan op je spelling te letten, dan leest het ook een stuk gemakkelijker.
Squit schreef:volgens mij is de helft van dit topic weg gehaald..
er waren berichten die ik ineens nergens meer terug kan vinden..
en volgens mij ben je nog steeds niet aan het dimmen he..
wat eerder al gezegd is mensen willen je helpen niet levend opeten..
en zet idd een keer een goede dag van jou en je paard erop..
dan kun je zien dat er ook leuker gereageer wordt.
Shirley_ schreef:Leuk paardje of pony

:P haha, trouwens, je moet je armen niet kaarsrecht naar beneden steken, maar meer richting de L vorm;) xMargot schreef:je kan het er niet echt duidelijk op zien, heb je misschien nog meer foto's?