In je andere topic waar je er zelf op zit, daar zie je duidelijk het verschil. Het achterbeen is er dan ook nog bij maar van voren geeft het al een veel fijner beeld. Ben benieuwd hoe deze gaat ontwikkelen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In je andere topic waar je er zelf op zit, daar zie je duidelijk het verschil. Het achterbeen is er dan ook nog bij maar van voren geeft het al een veel fijner beeld. Ben benieuwd hoe deze gaat ontwikkelen!
Jura schreef:Heb jij dit paard gekocht van olijf?
) en dit is het resultaat!
Cayenne schreef:Op deze leeftijd zie ik van voren ook liever wat ruimte. Dat achterbeen krijg je er dan ook wel onderIn je andere topic waar je er zelf op zit, daar zie je duidelijk het verschil. Het achterbeen is er dan ook nog bij maar van voren geeft het al een veel fijner beeld. Ben benieuwd hoe deze gaat ontwikkelen!
Mause schreef:Cayenne schreef:Op deze leeftijd zie ik van voren ook liever wat ruimte. Dat achterbeen krijg je er dan ook wel onderIn je andere topic waar je er zelf op zit, daar zie je duidelijk het verschil. Het achterbeen is er dan ook nog bij maar van voren geeft het al een veel fijner beeld. Ben benieuwd hoe deze gaat ontwikkelen!
Karin, is er ook een topic met foto's van jou en Winston?
Hier *klik Elessar schreef:
verder succes met dit plaatje.. 
Mause schreef:

Het is echt een prachtverschijning waar je vast énorm veel plezier mee gaat beleven

Ze zijn een leuke combinatie maar ik vind het totaalbeeld er erg trekkerig, gespannen en opgekropt uitzien.
en ik weet zeker dat de amazone veel beter en vriendelijker kan rijden dan dit