waldo @work Zonder zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Re: waldo @work Zonder zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 16:33

CarlinaaX schreef:
ik vindt eerlijk gezecht ook nie correct wan hoe hij zit zover na achter kweet t niet Slapen
ik zou wat na voren leune en myn knien vast klemmn.. maarjaa volgensmy is het wel een heel mak beestje want de van mij was al 10 gevlucht als ze merkten dat zoiets op haar rug zit maar
suc-6 Knipoog

leer eerst de regels! Vork
mag namelijk geen msn taal !! Haha!

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 16:38

Ik zal je even zeggen... Als die jongen niet kon rijden, dan had ie bij het eerste rondje draf er al af gelegen.. Verder kruipen de "boeren" aan deze kant er ook liever zonder zadel op en springen ook slootjes.. want dan ben je er sneller af als die vreemd gaat doen en heb je geen risico dat je in je stijgbeugels blijft hangen.. tevens laat het gewoon zien dat die jongen een uitstekende zit heeft en het zonder zadel dus kan!! Ik weet niet wat slechter is, niet mee kunnen zitten maar wel met zadel waardoor je en je zadel klapt en je zelf... dan dat je de gok waagt je vast klemt en zonder zadel springt.. Als je zonder zadel springt, dan heb je automatisch een vaste zit anders doe je het niet... dus valt het klapperen echt wel mee..
En 1 sprong waar die op de kont zoiets zit, ziet meer eruit dat het wat onverwacht was!!

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:01

leer eerst de regels! Vork
mag namelijk geen msn taal !! Haha![/quote]

spijt me ! Knipoog

louanagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:47

Whisperke schreef:
Ik zal je even zeggen... Als die jongen niet kon rijden, dan had ie bij het eerste rondje draf er al af gelegen.. Verder kruipen de "boeren" aan deze kant er ook liever zonder zadel op en springen ook slootjes.. want dan ben je er sneller af als die vreemd gaat doen en heb je geen risico dat je in je stijgbeugels blijft hangen.. tevens laat het gewoon zien dat die jongen een uitstekende zit heeft en het zonder zadel dus kan!! Ik weet niet wat slechter is, niet mee kunnen zitten maar wel met zadel waardoor je en je zadel klapt en je zelf... dan dat je de gok waagt je vast klemt en zonder zadel springt.. Als je zonder zadel springt, dan heb je automatisch een vaste zit anders doe je het niet... dus valt het klapperen echt wel mee..
En 1 sprong waar die op de kont zoiets zit, ziet meer eruit dat het wat onverwacht was!!

Kijk dat zijn nog eens woorden! Haha!
Je haalt me de woorden uit m'n mond! Bloos

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:49

hee dat is in Oenkerk!
hahaha dat is mijn clubbie Haha!
ik vind het zeker knap wat die jongen doet hoor, dan heb je wel lef

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 19:14

IkenVin schreef:
Wallie schreef:
er staat geen foto van de landing dus hoe weet je nou hoe die land????????? :S want hij lande echt niet met een klap op ze rug.. want hij zat gewoon netjes weer voor de schoft met de landing.. en had toen de manen wat vast en de teugels los.. deze jongne kon zijn benen onder de buik van me pony klemmen waardoor hij dus een wat stevigere zit had en zo netjes neer kwam zonder te klappen op de rug van me pony

als je sonder sadel rijd kom je altijd met een klap neer en als je dan ook nog voor de schoft komt doe je iets niet helemaal goed dat betekent dat die jongen wan achter op de rug door de lucht gevlogen op de manenkam terecht kwam.

ja maar met zadel doe je dit ook de klap is dan misschien wel heel minniem maar het blijft toch een schokje

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 20:13

Sentido schreef:
hee dat is in Oenkerk!

haha ja dat klopt Knipoog ooh rijd je daarzo?? ben er volgende week weer hoor Knipoog

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 10:39

Wallie schreef:
Sentido schreef:
hee dat is in Oenkerk!

haha ja dat klopt Knipoog ooh rijd je daarzo?? ben er volgende week weer hoor Knipoog

ik rijd er niet zo vaak want met dit mooie weer ga ik lekker naar buiten
maar ik ben lid van PSV trynwalden ja Ja

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:36

Submodopmerking:
- Gaarne niet blijven zagen over één kritiekpunt.
- Graag zonder msntaal ontopic Knipoog