Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij loopt echt heerlijk zo te zien! Heb d'r niets op aan te merken, echt super!
mywayzidane schreef:Vanaf de foto spreekt deze me ook meer aan hij heeft de zo genoemde X factor. en ik denk dat ik hem ook qua bewegen mooier vind dan Salo (maar dat is moelijk te zien) niet dat ik Salo niks vind maar die moet het meer hebben van Lynne d'r preciesie in de ring. Maar alle 2 super gave beesten![]()
komt omdat hij er precies zo uitziet enz als mijn ideale paard (kwa uiterlijk
, meer weet ik niet natuurlijk
) ik vind het maar knap, 2 paarden rijden op zo'n hoog niveau !! (als het er niet meer zijn
?)
ik ben meer van de stevige paarden.

Idra schreef:Weer zo'n mooi dier zeg!
Ikzelf vind Salo dan weer een stuk aansprekender, omdat ik het wel meer voor de brede stoere types heb
Nog veel succes met je heren!

.. Je treft het echt met zulke dieren!
VValar schreef:Knap dier! Je bent ook weer hard vooruit met hem gegaan sinds vorig jaar zie ik wel.
Uranium train ik ook heel speels, eigenlijk allebei mijn paarden.. Heb ook niet veel wedstrijden met hem. Eigenlijk alleen selecties voor de kampioenschappen. Heel misschien doe ik weer mee aan de WK-selecties. Maar daar ben ik nog niet uit. Salo was in dat opzicht al veel sneller een groot paard en Uranium is later gaan groeien. Ik vind het toch wel belangrijk als een paard wat meer kracht heeft. Want poefjes rijden is best zwaar! Ik merk dan ook als ik nu start dat hij zo zonder moeite te proef door loopt en dat was een jaar geleden nog wel anders. Dan raakte ik hem vaak in de galop kwijt omdat hij dan moe begon te worden.
! 
Wat een prachtig paard. Alleen jammer dat de foto's wat donker zijn geworden, door het uploaden misschien? Ik vind vooral die foto's buiten echt helemaal geweldig.
ziet er super leuk uit! pad staat hem ook super! Shanna16 schreef: