Mijn complimenten voor Lynne hoor, zo'n fijn beeld! En wederom hele knappe foto's Shan!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn complimenten voor Lynne hoor, zo'n fijn beeld! En wederom hele knappe foto's Shan!! 

haha, mag je ondertussen nog steeds niet met bruine laarzen starten? of is dat inmiddels veranderd?
! Mareska schreef:Deze is ook al zo fijn! nav je verhaaltje over Salo in het andere topic ben ik heel benieuwd naar wedstrijd foto's / filmpjes!

blauwe dekje staat hem goed!!!
Lynne81 schreef:Mareska schreef:Deze is ook al zo fijn! nav je verhaaltje over Salo in het andere topic ben ik heel benieuwd naar wedstrijd foto's / filmpjes!
Haha Als het goed is er er een filmpje van de huldiging toen ik Nederlands kampioen werd afgelopen zomer met Salo. Shanna heeft dat filmpje toen hier op bokt gezet. Je kan dat filmpje hier op bokt nog terug vinden! Dan kan je Salo in actie zien. Ik ga even kijken of ik een link hierop kan zetten naar dat forum.
) maar vooruit
Super!!
cp112 schreef:wat een prachtig paard en hij loopt zo te zien lekker
de 1e bosfoto is mooi!
en ik ben verliefd op die laarzen!haha, mag je ondertussen nog steeds niet met bruine laarzen starten? of is dat inmiddels veranderd?
Celine_M schreef:Woooow dat filmpje, wat kan dat paard draven man!!![]()