Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
milou123 schreef:Nee, het had te maken met de inwerking van de zit van de ruiter.Ging die theorie over de ''hefboomwerking'' van het paard? Over het laag, diep en rond rijden etc?

SuperPepeijn schreef:Stal bevalt super! Een hele goede beslissing was dat.
En ik vind het lief van jullie, maar tips laat ik graag aan mijn instructie over
cle0o_o0 schreef:SuperPepeijn schreef:Stal bevalt super! Een hele goede beslissing was dat.
En ik vind het lief van jullie, maar tips laat ik graag aan mijn instructie over
Waarom plaats je dan bij HAW foto's?
Raja schreef:Hahaha ja ik weet het ook niet hoorhoe krijg je het toch altijd voor alkaar dat er zulke herlijk discussies ontstaan... haha
maar ff on-topic, ík vind pepeijn nog steeds geweldig, en jou ook
Maar jij bent ook tof hoor!
dierfysio schreef:Thanks! Welke foto bedoel je eigenlijk?wat een gaaf paard! zit er Gelders bloed in? ik herken er iets in, van mijn eigen paard (half-Gelders, zie m'n profiel).
heb even stiekem op je site gespiekt, en die galop-foto's zijn ook stoer. er zit er één bij die ik als ik jou was uitvergroot aan de muur zou hangen.
Pepeijn is half gelder, half engels volbloed, je zat goed dus! Vriendelijk paard heb je trouwens.
Damber schreef:Ach, het is vast goed bedoeld hoor, maar als ik foto's van mijn parkiet plaats wil dat ook niet zeggen dat ik tips wilAls je even verder leest, dan weet je waarom..
Bovendien er is op bokt toch een prima ander plekje voor rijtechnische discussies?