Veel succes volgende week, komt vast helemaal goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Born2BCrazy schreef:Serieus rijtechnisch commentaar houd je even tegoed..![]()
hij ziet er erg lekker uit met zijn mooie hals!
Af en toe checken mag..

)

Born2BCrazy schreef:Komt ie:
Rechterop zitten, schouders naar achter, naar voren blijven kijken..hoe mooi je paard ook is en hoe graag je ook wilt kijken hoe lekker ie looptAf en toe checken mag..
![]()
Ook zou ik je handen liever wat minder breed zien, en denk om je binnenhand, deze lijkt soms wat streng..Kan ook moment zijn, even doorvragen..
Ook zou ze misschien iets opgerichter mogen? (kan ook zijn dat dit losrijfoto's waren?)
Maar ja de bovenstaande dingen weet je vast zelf ook wel..En jullie zijn nog maar net weer bezig..dus komt vast allemaal goed..!
Foto's geven verder fijn beeld hoor, paardje loopt lekker ruim, en geen geruk en gepluk..lekker relaxed..Binnenkort weer een update?

Starbreeze schreef:Ze mag van mij nog niet in de oprichting lopen zoals ze dat normaal op wedstrijd zou moeten doen, ja een paar minuten en dan weer terug. En die binnenhand jaaa te lange teugels en hup daar gaat ie![]()
Hier een plaatje van een M2 wedstrijd van vorig jaar... zoek de 34 verschillen
? Libera schreef:Ik vind dat je dr netjes rijd en heb geen commentaar op de stang. Als mensen ernou eerst eens zelf mee leren rijden voor ze dr wat van gaan zeggen...
Je ziet juist duidelijk dat je meer doet met je trens dan je stang..is vooral op de 1e paar foto's duidelijk te zien..Anke schreef:Niine schreef:Hahaha ja ik ook, volgens mij, ( aan die foto's te zien ) komt daar een heel apart kleurtje uit!! ik ga nu ook starten Anke, 15 april moet ik eerst mijn punt gaan halen!
Veel succes met je eerste wedstrijd: dressuur of springen?
Hoe groot is ie eigenlijk?

niine schreef:ik ga nu ook starten Anke, 15 april moet ik eerst mijn punt gaan halen!
Starbreeze schreef:Na even wat speurwerk:
Geplaatst: 30-01-07 22:07niine schreef:ik ga nu ook starten Anke, 15 april moet ik eerst mijn punt gaan halen!
Ach so... nou ik neem liever les van iemand die al wel GP gereden heeft![]()