.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

Re: Katherina[haf]@voorbereiding B debuut(herstellende)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 19:21

Om kwart voor 8 kwamen we op het wedstrijdterrein aan, heel mooi en rustig was het We hebben eerst rustig het parcours van Thera gelopen, het was enorm nat en we wisten al 2 mogelijke weigeringen. Vervolgens aangemeld en terug naar de trailer gegaan. Thera had Ryan opgezadeld en ik ging me omkleden. Vervolgens bij Thera haar proef gaan kijken en op gaan zadelen. Omdat ze erg druk was duurde het enorm lang en had ik maar 7 minuten om los te rijden

Ze was super braaf, 1e proef 183 dus een winstpunt. Alle foutjes kwamen van mijn kant en er was erg eerlijk gejureerd met veel nuttig commentaar. Ik was hier op een gegeven moment vergeten te sturen en we gingen bijna over de hekjes heen Tong uitsteken Maar ja, moet ik maar wakker blijven

2e proef, 188-2, ze liep iets minder omdat ik begon te stressen, er kwam namelijk een menwagen aanrijden met belletjes en dat was spannend, en toen zwemmende paarden. Ook was er een erg enge hoek en sprong ik verkeerd aan. En tot overmaat van ramp gingen we de verkeerde kant op.