Maar heel eerlijk vind ik het er niet uit zien als Z1
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. patsur schreef:heb je nou je sporen verkeerd om?
Die zijn niet zo scherp en heb geen korte sporen, ik gebruik mijn scherpe voor wedstrijden. Haffielover schreef:Ik heb het topic voor de rest niet gelezen..
Maar toen ik die foto zag waarop je sporen duidelijk zijn, lijkt het dat jij je sporen verkeerd om hebt..Het zijn volgens mij ook geen zwanehals sporen, en ze zitten wel erg hoog..
Voor de rest ben je soms wat streng met je binnenhand, probeer deze regelmatig even te ontspannen, maar dat wist je al en daar werkte je al aan. En idd, tenen naar binnen en hakken uitdrukken, dan zal je spoortje stukken minder tegen zijn buik aanprikken
Succes verder! Het is een leuk paard en jullie zijn een leuke combi!
haha) barbara28 schreef:ziet er goed uit! puntjes van kritiek geef je zelf al, verder ziet het er goed uit, je zal echt niet zeggen dat je paardje al 20 is! Ik vraag me alleen af waarom mensen die geen of amper wedstrijdervaring hebben, geen commentaar mogen geven. Bij mij op stal rijden mensen die op behoorlijk hoog niveau die heel goed weten waar ze mee bezig zijn maar gewoon geen zin hebben in alles wat wedstrijden met zich mee brengt. Wedsrijden rijden is toch geen garantie dat je een onderbouwd oordeel kan brengen?
Ezumii schreef:Spoor een héél stuk omlaag(je trekt je hak ook nog eens vreselijk op), en dan ziet het er wat mij betreft heel netjes uit, het is een mooi paard.
vandaar.. 

Qimm schreef:Ziet er leuk uit, paard ziet er goed uit voor zijn leeftijd. Pas wel heel erg op je handen en armen.

NonnyNancy schreef:foto 3 appuyement
foto 4 uitrijden sb
die foto van alleen voeten is sb
foto 8 is strekken

) NonnyNancy schreef:Qimm schreef:Ziet er leuk uit, paard ziet er goed uit voor zijn leeftijd. Pas wel heel erg op je handen en armen.
Tsjah dat kan, tis ook geen jong sportpaard ofzo he?

hoe je het ook went of keert 
NonnyNancy schreef:Qimm schreef:Ziet er leuk uit, paard ziet er goed uit voor zijn leeftijd. Pas wel heel erg op je handen en armen.
Tsjah dat kan, tis ook geen jong sportpaard ofzo he?

Citaat:Tja jij zet in de titel Z1, als er L1 had gestaan had ik er niet gek van op gekeken.
Lijkt me best frustrerend als je telkens weer opnieuw moet beginnen..nadat de mensen in de les er aan hebben zitten prutsen (geen persoonlijke aanval op manegelessers)..
(heb ze zelf nog nooit gebruikt)