Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan
mammaslamma schreef:Wat ik om me heen nog wel es zie, echte dressuurruiters, of die er voor door willen gaan, die alleen maar trainen in de bak, die zou ik graag es meenemen naar het bos of strand, kijken wat er van over blijft.........
Ik rijd veel buiten en heb al de nodige noodgrepen meegemaakt, als je dan geen vaste zit hebt en over een beetje lef beschikt, heb je een probleem, denk ik, dus hoe goed je ook in een bak kunt rijden, het is heel anders met een paard in de vrije natuur te rijden, met alle obstakels die je er tegen kunt komen.
KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan
Krijg meer en meer het gevoel dat ik helemaal niet kan rijden 

Heb haar nl nog nodig
Of ik geef ze gewoon een contractje dat ze onder geen enkele voorwaarde zonder haar mogen thuis komen
(benieuwd of ik ze nog terugzie
)
Voordat ik dit paard reed ging ik in de zomer 2x perweek een buitenrit maken, en dan ook in flinke rengalop. Met dit paard heb ik het al enkele keren gedaan, maar ik vind niet dat ik al genoeg controle over haar heb, ze schrikt echt overal van buiten, en is heel heet. In het bos geen probleem, maar als je eerst over de weg moet en er komen auto`s aan. (wel moet ik minstens 2x per week naar de manege) ook over de weg dus...
:) KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan
September schreef:KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan
Ben het hier helemaal mee eens.
lijkt miij
met mijn fjordje en zei stonden veel lager) maar voor mij is er dan geen lol meer aan.

(vind ik dan) KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan
passieX schreef:ik ben het eens met de rest maar het zitten, albert voorn stond een maandje geleden in de hoefslag: "90% van de hendedaagse ruiters hebben geen onafhankelijke zit, je hebt die zit pas als je op de longe zonder zadel in draf de krant kan lezen, dan hoor je pas bij die andere 10%"
passieX schreef:ik ben het eens met de rest maar het zitten, albert voorn stond een maandje geleden in de hoefslag: "90% van de hendedaagse ruiters hebben geen onafhankelijke zit, je hebt die zit pas als je op de longe zonder zadel in draf de krant kan lezen, dan hoor je pas bij die andere 10%"
anky is ook van haar paard afgeknalt...als ze echt zo goed was was ze toch blijven zitten
ik ben ook niet goed anders had ik ook naar las vegas gemoeten enz en...