Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En stelling moet je niet met trekken doen maar met je schouders
Dan luisterd je paardje wss beter
Voor de rest wel netjes hoor voor 4-jarige

Citaat:Petra_O schreef:
wat een dropie om te zien zeg!
een klein puntje: je zadel lijkt wat naar voren te liggen.
je rijd haar netjes hoor.
Dankje, hmm ik denk dat het wel meevalt over het zadel. De zweetbladen (omdat het natuurlijk een vhz zadel is) vertekenen het beeld nogal denk ik. Toch bedankt ik zal er toch eens naar kijken.
lascolover schreef:Mooie haf zeg! is die echt nog maar 2 maanden onder het zadel! ziet er erg netjes uit hoor!
Dankjewel!Boelette_saf schreef:Leuke haf Kimmy!
& ziet er al best goed uit!

Quellian schreef:Doe je netjes hoor

Maaike14 schreef:leuke pony hoor
Heb je op die longeerfoto nou de hele teugel los of aan de keelriem vast? Als je hem los heb zitten is dat wel heel gevaarlijk!

LindaV schreef:Ziet er goed uit hoor. Knappe haf
janouk schreef:prachtige haf en het ziet er goed uit.
Alleen heb ik ook bemerkingen op de ligging van je zadel. Echt te ver naar voren. Ik rijd ook met een veelzijdigheidszadel, maar dat ligt niet op de schouders. Maar niets zo moelijk, als een goed passend zadel te vinden voor een Haf.
Pony is namelijk niet van mij maar ik rijd haar voor mijn buurvrouw dus ik zal het met haar overleggen. mel_shet schreef:Het zier er goed uit! Mooie haflinger
Stravero schreef:Mooi paardje! Alleen zit je wel een beetje te trekkenEn stelling moet je niet met trekken doen maar met je schouders
Toch bedankt!Furore_ schreef:Wat een mooie haf![]()
En het rijden ziet er netjes uit, zeker voor zo´n jong bessie!

Cowgirl schreef:Ik denk zelf ook dat het zadel niet helemaal correct ligt...het kiept achter over. Jijzelf zit ook behoorlijk achterin het zadel en dat is iet goed omdat je daar dan veels te veel druk krijgt.
Tip: Bel toch even je zadelmaker om te komen kijken.
Bedankt voor je tip! Stravero schreef:Mooi paardje! Alleen zit je wel een beetje te trekkenEn stelling moet je niet met trekken doen maar met je schouders