Valar (v. Flemmingh) @ trainen in het zonnetje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Valar (v. Flemmingh) @ trainen in het zonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 08:11

Hij kan wel echt galopperen zeg, Wow!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 08:22

Hij ziet er onwijs stoer uit!! mooi en krachtig, jullie zijn een fijne combinatie om naar te kijken.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 13:35

@Liaan: Haha precies, heb het filmpje een aantal dagen non-stop voor zijn neus lopen draaien en nu wilt hij hard oefenen om net zo goed als zijn halfbroer te worden Knipoog
@sunnymay: bedankt voor je compliment! Ik zou eigenlijk nog met pasen langs komen maar heb je geen berichtje meer gestuurd omdat ik heel veel verslagen af moest maken voor school Bloos Wordt nu echt wel tijd om iets af te spreken!
@Abrahams: Het zadel zit minder fijn dan mijn eigen zadel maar voor noodoplossing fungeert het wel aardig! Alles goed met Wonder?
@Hollybolly: precies, hard aan gaan werken dus Knipoog

Bedankt iedereen voor de leuke reacties!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 07:07

Als noodoplossing is het prima toch? Stalken die zadelmaker van je Haha!
Met Wonder gaat het prima hoor!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 07:12

Wat een lekker ding!
ZIet er erg goed uit Ja

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 08:42

Ik ga je geen tips geven, maar zijn galop is adembenemend, dat ziet er echt super uit. Ik ga eens snel hopen dat ik wat meer tijd krijg... dan kan ik beginnen aan een schilderij van je kanjer. Knipoog

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:03

Oh gaaf Tabith, zo'n schilderij als die van Marron!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:52

Wauw Tabith, wat loopt hij lekker !
En wát een power in die achterhand !
Superfjin.

Btw; gave laarzen Knipoog

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:56

Prachtige plaatjes, lekker scherp, en de actie erop ziet er ook fijn uit! Ziet er idd sterk uit hoor, lekker veel impuls, en die middendraf Bloos. Mooie laarzen heb je trouwens ook! Mooi totaal geeft het Knipoog.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:57

Ik vind jullie echt een hele gave combinatie. Voor het beeld kunnen de teugels inderdaad iets korter, maar vind het er goed uitzien.
Bovendien een pluim dat je de hals zo mooi uit kan leggen, zijn menig ruiter die hem alleen kort kan houden Knipoog

Je houding werk je al aan en is genoeg over gezegd Haha!

Veel succes samen!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 20:32

Abrahams; zadelmaker komt woensdag! Jeej!
JoSav: we moeten echt binnenkort even gaan afspreken. Vind het echt súper dat je een mooi schilderij van Valar wilt maken. Ben echt fan van jouw werk, en een schilderij van Valar zal er ongetwijfeld prachtig uit zien Vingers aflikken
Thnx Mandy en Sorisso voor jullie complimenten Knipoog
Op die teugels ga ik nu wat meer letten trisca. Valar heeft ook snel de neiging om achter de ll te lopen, dus het is best een uitdaging af en toe om hem ervoor te houden. Dus super leuk dat je ziet dat we er hard mee bezig zijn! Het gaat ook goed met jouw flemmingh zag ik hè? Binnenkort weer wedstrijd?

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 14:48

Ik zie je al langs vliegen straks in de M1!!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 14:23

Thnx Ursy. Maar zo snel gaat dat nog niet hoor! En aangezien jij dit zomerseizoen heel wat puntjes weer bij elkaar gaat rijden, heb ik nog een grote inhaalslag te maken Knipoog

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:09

Erg mooi paardje, mooie combinatie! Lekkere galop heeft ie! Het enige wat me aan houding etc echt opvalt is je beenligging, maar eigenlijk is dit al vaak genoeg gezegd. Je hebt ook erg mooie laarzen!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:54

Volgens mij gaan we nog heel veel van dit paard horen Lachen !
Wat een prachtige bewegingen Ja

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 07:32

Is de zadelmaker al geweest Tabs? Ligt het weer goed? Ik hoorde trouwens laatst weer iemand klagen over dat haar KN ook zo snel was ingedaald. Die van mij begint ook al een beetje. Misschien toch KN eigen dan...

Je kunt zeker al lekker met Valar op het land rijden? Wanneer moet je weer starten?

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:15

OMG.. Bloos! Bloos! Bloos!
Wat kan dit beest super draven en galopperen.. niet te geloven.
super mooi beest en super combinatie Ja Lachen
veel succes met hem.

maartje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:21

Mooi paard, leuke foto's.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:16

Hoi,
Om toch nog even met je terug te komen op het te ver naar achter zitten in je zadel.Lachen Kijk zelf eens goed naar de fotos die ook van de zijkant genomen zijn..Daarop zie je toch duidelijk dat je niet in het midden van het zadel zit(in het zadel zakt) Op de foto zie je duidelijk dat je achter het midden zit naar de lepel toe.(foto 5, 9 en 10) Het kan ook een gevolg zijn dat het zitvlak te klein is voor jou en dat je dus niet meer naar voren kan gaan zitten maar dat is dan een ander punt.(groter zadel(zitvlak) aanmeten. Mocht je wel meer naar voren kunnen gaan zitten is het dus een ''zittfout'' en kun je daar op gaan letten. Zodat je een betere lijn krijgt in je lichaam schouder, heup, hak. Ik hoop dat je hier wat mee kan en hoor graag je reactie!
Groetjes!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 22:46

@ Abrahams: de zadelmaker is gisteren geweest en heeft mijn eigen zadel weer opgevuld. Hij zit gelukkig nu weer goed dus kan er weer mee rijden (jeej). Doordat het zadel nieuw is, zakt de vulling vrij snel in (zeker met KN, zachte zadels). Dit in combinatie met mijn paard die nog steeds in bouw veranderd (schoft is er o.a. meer uitgereden), zakt het zadel nog sneller in. Hopelijk is hij nu weer voldoende opgevuld voor het aankomende jaar!

@ MiniMouse: zoals vermeld is dit niet mijn eigen zadel, maar had ik het geluk dit zadel als tijdelijke oplossing te gebruiken op mijn paard. Overigens rij ik wel met dit zadel op een ander paard, dus hoop van harte dat het zitvlak te niet te klein is Knipoog Nee hoor, die is niet te klein anders had ik het wel gemerkt. Vind mijn houding eerlijk gezegd meevallen qua het achterin het zadel zitten. Benen steek ik wel af, waardoor mijn dieptepunt logischerwijs meer naar achter komt te liggen. Immers wanneer je je benen meer naar achteren doet, komt je gewicht (als het goed is) weer wat meer naar voren te liggen. Moet er wel bij zeggen dat mijn eigen zadel veel meer wrong en een diepere zit heeft, waar je dus meer in wordt opgesloten. Ik merk wel dat mijn houding daarbij wel meer gecentreerd ligt. Dus wellicht was het een combi van mijn zadel/laarzen en natuurlijk mijn eigen houden. Maar bedankt voor je reactie!

@ Viva en maartje123, bedankt voor jullie leuke reacties! Knipoog

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 06:40

VValar schreef:
@ Abrahams: de zadelmaker is gisteren geweest en heeft mijn eigen zadel weer opgevuld. Hij zit gelukkig nu weer goed dus kan er weer mee rijden (jeej). Doordat het zadel nieuw is, zakt de vulling vrij snel in (zeker met KN, zachte zadels). Dit in combinatie met mijn paard die nog steeds in bouw veranderd (schoft is er o.a. meer uitgereden), zakt het zadel nog sneller in. Hopelijk is hij nu weer voldoende opgevuld voor het aankomende jaar!

@ MiniMouse: zoals vermeld is dit niet mijn eigen zadel, maar had ik het geluk dit zadel als tijdelijke oplossing te gebruiken op mijn paard. Overigens rij ik wel met dit zadel op een ander paard, dus hoop van harte dat het zitvlak te niet te klein is Knipoog Nee hoor, die is niet te klein anders had ik het wel gemerkt. Vind mijn houding eerlijk gezegd meevallen qua het achterin het zadel zitten. Benen steek ik wel af, waardoor mijn dieptepunt logischerwijs meer naar achter komt te liggen. Immers wanneer je je benen meer naar achteren doet, komt je gewicht (als het goed is) weer wat meer naar voren te liggen. Moet er wel bij zeggen dat mijn eigen zadel veel meer wrong en een diepere zit heeft, waar je dus meer in wordt opgesloten. Ik merk wel dat mijn houding daarbij wel meer gecentreerd ligt. Dus wellicht was het een combi van mijn zadel/laarzen en natuurlijk mijn eigen houden. Maar bedankt voor je reactie!

@ Viva en maartje123, bedankt voor jullie leuke reacties! Knipoog

Hee wat goed. Je kunt weer lekker rijden dus. Ik ga vandaag even een afspraak maken met de zadelmaker. Kan hij die van mij mooi aan de voorkant opvullen (tenminste, denk dat dit moet gebeuren want het gaat weer iets schuiven en m'n chabrakjes schuiven er nu ook steeds onder vandaan, lijkt me niet goei!). Hoop dat hij snel kan komen.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 07:22

ziet er wederom goed uit VValar!! de bespiering is ook flink toegenomen en je paard heeft een mooie krachtige galop!!! ga zo door!!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:35

Wat vreemd dat die vulling zo snel is ingezakt, heb daar nog nooit last van gehad met nieuwe KN zadels', wel fijn dat je weer lekker kunt rond sturen!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:37

wat een leuk beestje heb je onder je kont! heeft egt een leuk lief sprekend hoofdje! je rijd hem heel goed! ga zow door! Haha!

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 12:46

Wooow Wat kan die lopen zeg..
Super gaaaaaaaf paardje, knap koppie en loopt super.
Wat kan die strekken zeg Haha! Haha! Haha!