Charlie Boy @ Work (Z2)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EsmeeF

Re: Charlie Boy @ Work (Z2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 11:25

mariellede schreef:
Je mag zeker tevreden zijn met je Z2 debuut,
Maar houd rekening met zijn ruggebruik, dat ontbreekt er nog vaak aan.
Laag en rond wil niet altijd zeggen dat de rug ook mee doet.
En ik weet dat jouw instructrice daar niet echt op let (ken haar van de orun)

verder succes

Hoezo weet jij dat mijn instructrice er ook niet altijd op let? Verward We zijn daar juist alleen maar mee bezig.. Charlie liep die dag sommige delen lekker en sommige delen van de les niet.. Ik bedoel dit niet aanvallend, maar dit vind ik een béétje een rare reactie.. Verder weet ik dat ik daar op moet letten, daar let ik zelf ook wel goed op.. Maar zeg nou zelf, een pony/paard heeft ook niet altijd zijn beste dag Knipoog

Liefs,X

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 11:28

milou123 schreef:
Hej meisie!
Mooie bak Ja Ziet er weer netjes uit Ja KOmt helemaal goed met jullie 2! OK dan!

Kusje

Hee milou! Vork

Dankjewel, we zijn helemaal vrolijk na 't NK he Knipoog Vooral met jouw mooie foto's Ja Nogmaals bedankt, ik spreek je snel weer! Knipoog

Liefs, X!

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:32

Ik zeg ook niet dat een paard iedere dag super moet lopen.
ik zeg alleen dat je er op moet letten dat hij zijn rug goed gebruikt (welft) en dat betekent niet alleen laag rijden.
als je paard laag loopt wil het nog niet zeggen dat hij zijn rug gebruikt.
en ik ken jouw instructrice wel dus ik weet hoe ze les geeft / rijdt en waar ze op let. en dat is niet over de rug.

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 11:42

mariellede schreef:
ik zeg alleen dat je er op moet letten dat hij zijn rug goed gebruikt (welft) en dat betekent niet alleen laag rijden.
en ik ken jouw instructrice wel dus ik weet hoe ze les geeft / rijdt en waar ze op let. en dat is niet over de rug.

Ik zal het maar laten voor wat het is..

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:45

ziet er supergoed uit! mooie foto's! supergaaf setje strouwens!

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:02

charlieb0y schreef:
mariellede schreef:

Ik zal het maar laten voor wat het is..

Wat jij wil,
als jij niet tegen een opmerking kan die goed bedoeld is... ik zeg er toch bij dat je trots kunt zijn op je resultaten. ik geef je alleen een aandachtspunt.
en jij kunt niet weten of ik jouw instructrice ken..
ik ken ze namelijk wel !! en ik ken ook haar paarden en die zijn ook geen een van alle over de rug.
het is een tip en ik hoop dat je er iets mee gaat doen en niet alleen voor je super bevestigde pony maar ook voor je minder ervaren paard.
Nogmaals geen aanval maar een opmerking

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 12:11

Citaat:
Wat jij wil,
als jij niet tegen een opmerking kan die goed bedoeld is... ik zeg er toch bij dat je trots kunt zijn op je resultaten. ik geef je alleen een aandachtspunt.
en jij kunt niet weten of ik jouw instructrice ken..
ik ken ze namelijk wel !! en ik ken ook haar paarden en die zijn ook geen een van alle over de rug.
het is een tip en ik hoop dat je er iets mee gaat doen en niet alleen voor je super bevestigde pony maar ook voor je minder ervaren paard.
Nogmaals geen aanval maar een opmerking

Ik maak er toch ook geen probleem van, ik hou mezelf best rustig al zeg ik het zelf.. Ik zeg toch ook niet dat je mijn instructrice niet kent, dat zou best kunnen. Maar ik denk ook dat je als je bijna ZZ-niveau hebt gereden, en zo succesvol, dat een jury je niet de punten 'mee' zou geven als je je paard niet over je rug rijdt, zéker niet in het Z! Maar zoals ik al zei, ik zal het maar laten voor wat het is, dit heeft toch geen zin..

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:16

ziiet er Leuk uitt >!

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:22

Jij rijd succesvol ja dat zeg ik niet je pony is ook super bevestigd,
maar jouw instructrice is niet super succesvol als geen van je paarden (3) nette wissels kan springen.
en in mijn ogen is dat het probleem van niet over de rug.
en je kunt ook punten krijgen als je paard niet over de rug is als hij verder alle oefeningen netjes uitvoert.

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 12:48

mariellede schreef:
Jij rijd succesvol ja dat zeg ik niet je pony is ook super bevestigd,
maar jouw instructrice is niet super succesvol als geen van je paarden (3) nette wissels kan springen.
en in mijn ogen is dat het probleem van niet over de rug.
en je kunt ook punten krijgen als je paard niet over de rug is als hij verder alle oefeningen netjes uitvoert.

Ooit een combinatie gezien waarbij alles perfect is? Iedereen heeft zwakke punten, vooral het aanleren van wissels bij jonge paarden kan moeilijk zijn. Misschien heb je niet al haar paarden gezien, want er zijn namelijk ook paarden die wél fatsoenlijke wissels kunnen springen. Ook zij.. Mijn instructrice is trouwens erg benieuwd naar wie je bent.. Als je dat niet hier wil vermelden, stuur me dan even een pb.. Nogmaals, ik bedoel het niet l*llig, maar ik denk dat ook zij heel benieuwd is wie er zo over haar praat en dat lijkt me nogal begrijpelijk..

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:01

je hebt het wel mooi voor elkaar! mooie pony en ook nog een mooie bak!
Je rijden ziet er heel netjes uit!
heel veel succes verder en je komt er wel Lachen

p.s. Misschien kan je instructrice in die tijd ook wat bij geleerd hebben en let ze er nu wel op! Knipoog

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 13:04

marleenn schreef:
je hebt het wel mooi voor elkaar! mooie pony en ook nog een mooie bak!
Je rijden ziet er heel netjes uit!
heel veel succes verder en je komt er wel Lachen

p.s. Misschien kan je instructrice in die tijd ook wat bij geleerd hebben en let ze er nu wel op! Knipoog

Bedankt voor 't compliment Ja Wat de bak betreft, daar ben ik ook ontzettend blij mee! Knipoog Dus ook al leest mijn papsie dit hier niet, ik wil hem toch ontzettend bedanken Ja Met het zonnetje er ook nog bij krijg je zo 's zomers echt zin om er 3 op een rij te doen Vork Knipoog

Liefs, X!

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:08

hahaha ja dat kan ik me voorstellen Knipoog

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:09

ik zeg ook niet dat alles altijd perfect moet zijn maar als je 3 paarden in het Z2 hebt (gehad) en ze kunnen allemaal niet wisselen en daarbij geen ruggebruik vertonen.
dan mag jij mij vertellen welk paard van haar wel kan wisselen,
om geen namen te noemen de S kan het niet de L kan het niet en de N kan het niet.
ik zie het nut er niet van in om mij hier bekend te maken ik heb ook geen naam van jou instructrice genoemd en ieder heeft het recht op zijn eigen mening en dit is die van mij. maar aangezien dit nogal off topic is kunnen we er beter mee stoppen.
jij hebt jouw pony goed aan het lopen maar in je vorige topics heb je aangegeven dat je hier met je paard iets meer moeite mee hebt en daarom de Tip OVER DE RUG.
maar laat mij maar eens weten welk paard volgens jou wel kan wisselen.
en dan kunnen we er beter over ophouden.

Succes

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:21

mariellede schreef:
ik zeg ook niet dat alles altijd perfect moet zijn maar als je 3 paarden in het Z2 hebt (gehad) en ze kunnen allemaal niet wisselen en daarbij geen ruggebruik vertonen.
om geen namen te noemen de S kan het niet de L kan het niet en de N kan het niet.
ik zie het nut er niet van in om mij hier bekend te maken ik heb ook geen naam van jou instructrice genoemd en ieder heeft het recht op zijn eigen mening en dit is die van mij. maar aangezien dit nogal off topic is kunnen we er beter mee stoppen.
jij hebt jouw pony goed aan het lopen maar in je vorige topics heb je aangegeven dat je hier met je paard iets meer moeite mee hebt en daarom de Tip OVER DE RUG.
Sorry, maar ik vind dit echt heel raar!
Deze instructrice beschuldigen van iets en nu kruip je terug! Heel laf!
Wie ben je nou? Kom maar op als je durft! Hier houd ik dus echt niet van!
Sorry, dat is offtopic!

charlybOy, ziet er super uit, ik doe het je niet na! Veel succes! Haha!

Succes

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:22

Sorry, maar waar slast deze reactie op?
Maak je nu maar bekend! Wat je vast niet meer durft!

TS, trek je er maar niets van aan, JALOEZIE!!!!!!!!!
Ik vind dat je een mooi paard hebt en KEURIG rijdt!
Ga zo door! Ik doe het je niet na!

Groetjes Es

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 13:25

mariellede schreef:

Succes

Waarom zou ik dan jou laten weten wat mijn mening is? Jij wilt geen namen noemen, jij wil je zelf ook liever anoniem houden omdat mijn instructrice volgens jou schijnbaar het recht niet heeft te weten wie er zo over haar praat. Ik reageerde nog niet aangevallen en dat was ook zeker niet mijn planning geweest, maar ik krijg nu al zolang les van haar en wij kennen haar allemaal zo goed dat ik toch echt wel weet of ze wel of niet goed les geeft en waar zij naar kijkt. Inderdaad we houden er over op, ik hou niet van ruzie en al helemaal niet in dit topic. Nog het laatst over zoiets kleins en belachelijks. Sorry meid, maar als jij niet zo sportief wilt zijn om jezelf dan ook te vertonen ipv achter een schuilnaam te reageren, dan vind ik ook niet dat wij onze mening hoeven te geven. Einde discussie...
Laatst bijgewerkt door EsmeeF op 10-04-07 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 13:26

Es79 schreef:

Groetjes Es

Bedankt Lachen Zal ik zeker doen Knipoog Met jou kan ik praten Ja

Liefs, X!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:29

Wat heb jij een stoer paardje onder je kont lopen zeg! Haha!

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 13:30

MissBonny schreef:
Wat heb jij een stoer paardje onder je kont lopen zeg! Haha!

Wat een lieve opmerking Haha! dankjewel! Knipoog Hij krijgt zijn zomerkleurtje weer terug, mooi bruin Ja dus nu heeft ie allemaal vlekken op zijn hals! Vork een rasechte dalmatier!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:31

charlieb0y schreef:
Es79 schreef:

Groetjes Es

Bedankt Lachen Zal ik zeker doen Knipoog Met jou kan ik praten Ja

Liefs, X!

Knipoog

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:36

volgens mij sta ik nu tegenover jou met mijn paard Haha! .Hoe is het met je jonge paard?
Laatst bijgewerkt door vencedor op 10-04-07 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 13:39

randie schreef:
volgens mij sta ik nu tegenover jou met mijn paard Haha! .Hoe is het met je jongen paard?

Haha, nouja jong is een groot woord Knipoog Maar 't gaat goed! Vanavond weer rijvereniging dus Lachen Sta jij bij Stal v. Alem dan ofzo? Lachen

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:46

charlieb0y schreef:
mariellede schreef:

Succes

Waarom zou ik dan jou laten weten wat mijn mening is? Jij wilt geen namen noemen, jij wil je zelf ook liever anoniem houden omdat mijn instructrice volgens jou schijnbaar het recht niet heeft te weten wie er zo over haar praat. Ik reageerde nog niet aangevallen en dat was ook zeker niet mijn planning geweest, maar ik krijg nu al zolang les van haar en wij kennen haar allemaal zo goed dat ik toch echt wel weet of ze wel of niet goed les geeft en waar zij naar kijkt. Inderdaad we houden er over op, ik hou niet van ruzie en al helemaal niet in dit topic. Nog het laatst over zoiets kleins en belachelijks. Sorry meid, maar als jij niet zo sportief wilt zijn om jezelf dan ook te vertonen ipv achter een schuilnaam te reageren, dan vind ik ook niet dat wij onze mening hoeven te geven. Einde discussie...

Hoezo schuilnaam ik heb geen schaduw account aangemaakt ??
alleen omdat ik geen achternaam geef ?? voornaam staat vermeld
ik vind dat ik netjes blijf ik kan ook de naam van jouw instructrice noemen en dat doe ik ook niet is dat dan ook LAF ik vind dat netjes ik respecteer ieders mening en instructeur ik zeg alleen wat ik er van vind en jij geeft ook geen namen van paarden die het volgens jou wel kunnen.
als jij mij laf vind ben je zelf net zo laf omdat je mij niet wil vertellen welk paard volgens jou kan wisselen

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 13:55

Citaat:
Hoezo schuilnaam ik heb geen schaduw account aangemaakt ??
alleen omdat ik geen achternaam geef ?? voornaam staat vermeld
ik vind dat ik netjes blijf ik kan ook de naam van jouw instructrice noemen en dat doe ik ook niet is dat dan ook LAF ik vind dat netjes ik respecteer ieders mening en instructeur ik zeg alleen wat ik er van vind en jij geeft ook geen namen van paarden die het volgens jou wel kunnen.
als jij mij laf vind ben je zelf net zo laf omdat je mij niet wil vertellen welk paard volgens jou kan wisselen

Zoals ik al zei, einde discussie. Ik heb mijn mening in feite allang gegeven. Jij vind dat ze niet echt goed les kan geven, ik vind het tegenovergestelde. Ieder z'n mening, prima toch?! Ik reageer hier niet meer op, want deze discussie is oneindig..