Image_ schreef:ziet er netjes uitik heb jou zien rijden, ik was daar op wedstrijd
En, hoe zag het er irl uit
? Heb je goed gereden?Ursy schreef:Mocht de travers bij Bagh nog niet helemaal goed gaan straks, wil ik best even op Ibi oefenen..
VValar schreef:Ursy schreef:Mocht de travers bij Bagh nog niet helemaal goed gaan straks, wil ik best even op Ibi oefenen..
Dan wil ik ook wel gelijk de series, pirouettes, appuyementen en piaffe oefenen!
nadina schreef:Ik bied me ook aan(lol)
Jullie zijn welkom hoor! Jee, bij de ORUN waren ze een stuk minder happig om erop te gaan
en het is nog wel zo'n lief dier.Sall schreef:Jeutje.. dus jij heb gewoon een persoonlijke fotograferende Quasimodo! *WOW*
Haha, ja, dat is echt een van de betere aanwinsten de afgelopen tijd
mariellede schreef:Mooi Paard,
Hij loopt ook fijn te werken, en met ruggebruik zo te zien.
dat aantreden zit lekker he, als je zo richting Piaffe gaat.
Dank je, met aantreden merk je wel idd dat je dan nog meer je paard aan elkaar krijgt en dat zit altijd prettiger!
BailyKarlos schreef:Ohhh ik ben toch zo verliefd op Ibadan!!!
Het ziet er wer super uit!!!
Hoe gaat t nu met hem (hij had toch een tijdje terug een blessure?)
Dank je! Het gaat echt goed met hem (afkloppen). Het zadel bleek achteraf toentertijd niet goed te passen en sinds het passender is gemaakt gaat het echt veel beter. Hij zit ook veel beter in de bespiering en is niet meer zo dun! Hij gaat echt nog steeds vooruit in het rijden. Maar het blijft een ouder paard natuurlijk, dus hoe lang hij nog zo mee kan doen is afwachten.
ik heb jou zien rijden, ik was daar op wedstrijd 
. Jammer dat hij nog zo druk erop reageert, maar dat moet allemaal nog wennen, eerst werd het ook gebruikt ws. om hem meer te laten opletten enz. Komt wel goed