Misschien kom ik volgende week na mijn tentamens wel een dagje langs...

Ziet er wederom super uit, je rijdt al die jonge pony's heel fijn in en dat heb ik zelf mogen ervaren!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Succes nog met deze kanjer!
Heeel gaaf.
niet normaal, echt een super mooi dier heb je onder je kont! marrianne schreef:wat een prachtig en hij kan mooi lopen
ziet eruit alsof hij heel lich in de hand is
PrinCessRomy schreef:Ik ga het toch zeggen ondanks dat ik dan heel bokt waarschijnlijk over me heen krijg, maar ik zie hier regelmatig 3/4 jarige ingereden en dan krijgen ze toegesnauwd dat het te vroeg is etc, rustig doen dit dat, en als het dan een beeldschone pony is is het ineens wauw!, beetje raar maar goed.
Even ontopic, het lijkt net oftie zweeft, volgens mij gaat die later strekkenniet normaal, echt een super mooi dier heb je onder je kont!

Cristina schreef:Sommige dieren hebben van nature "topsport" aanleg, die snappen alles en hebben zo'n heerlijk los lijf zodat ze alles meteen kunnen. Zit er dan ook een goede ruiter op, die niet gaat zitten rukken en plukken ...tja.....dan winnen ze net als de vader van Don Carino,op 6 jarige leeftijd EK goud in de dressuur!! Zeg maar eens tegen de EK jury dat hij nog te jong was voor het goud. Ze zouden zich krom lachen!
En de ouders van Marjolijn zijn hele goede fokkers...die weten wat ze willen fokken. Zoals ik het nu zie op dit filmpje .....ziet het er 100% eerlijk uit!

PrinCessRomy schreef:Cristina schreef:Sommige dieren hebben van nature "topsport" aanleg, die snappen alles en hebben zo'n heerlijk los lijf zodat ze alles meteen kunnen. Zit er dan ook een goede ruiter op, die niet gaat zitten rukken en plukken ...tja.....dan winnen ze net als de vader van Don Carino,op 6 jarige leeftijd EK goud in de dressuur!! Zeg maar eens tegen de EK jury dat hij nog te jong was voor het goud. Ze zouden zich krom lachen!
En de ouders van Marjolijn zijn hele goede fokkers...die weten wat ze willen fokken. Zoals ik het nu zie op dit filmpje .....ziet het er 100% eerlijk uit!
Nee nee nee dat zeg ik niet, ze zit er werkelijk prachtig op, en een super zachte hand! Maar als een ander dit zou doen, dan word er gelijk gekakeld, bedoelde meer om te vergelijken hoe meelopend bokt eigenlijk is
edit: typfout
Je hebt helemaal gelijk!
Het is echt een geweldig dier om naar te kijken!
Cassidy schreef:Ik vond de video dat hij losliep tijdens de bezichtiging al geweldig, en dit bevestigd het nogeens. Gaaf dier! Ik vind alleen dat hij voor drie weken onder het zadel met het hoofd erg hoog loopt. Moet je met jonge paarden niet werken aan voorwaarts-neerwaarts?
Echt ziet er netjes en vriendelijk uit!! Je gaat het nog ver met hem schoppen, veel succes!