Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dekloktikt schreef:Ja je zit wel beroerd maar je geeft al aan hoe dat komt!Vind het een leuke pony, alleen je moet hem leren recht te laten blijven in de hals.
Jiill_ schreef:Dekloktikt schreef:Ja je zit wel beroerd maar je geeft al aan hoe dat komt!Vind het een leuke pony, alleen je moet hem leren recht te laten blijven in de hals.
Hee ja ik kan er ook vrij weinig aan doen.
Als je hebt gelezen dat hij nog maar kort onder het zadel is snap je denk ik wel dat hij nog een beetje onrustig is in de aanleuning en nog heel veel zoekt.
Op zich vind ik het een heel klein beetje groot genomen om te zeggen dat ik '' beroerd '' zit want ik vind dat ook nog wel meevallen.. maarja dat is jouw mening
׳
[gast1122] schreef:Jiill, je rijdt hem netjes hoor !! Het is zowieso al lastig dat je nu last hebt van je rug .. Maargoed, voor een hengst die nog maar een tijdje onder het zadel is, rijdt je hem hardstikke goed.
En tuurlijk loopt hij nog niet helemaal perfect, en is die hals nog niet helemaal geweldig .. (De houding) Maar de ontspanning is er al wel, en dat is toch denk ik veel belangrijker in het begin
Veel succes nog met je knapperd !
(Het ziet er op die foto's zo makkelijk uit .. Maar toen ik er zelf op zatJe doet het hardstikke netjes
Ik doe het je niet na)
Xx